شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رضا خیامیان، رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به آغاز فعالیت مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری در کیش، از تلاش این مرکز برای ایجاد همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: تجهیزاتی که با همکاری این شرکت ها ساخته می شود، علاوه بر استفاده داخلی، به کشورهای منطقه صادر خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، وی از همکاری شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی برای ساخت تجهیزات صنعت نفت خبر داد و گفت: یکی از اهداف ما این است که شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی برای ساخت تجهیزات با کیفیت همکاری کنند تا با انتقال تکنولوژی که به آنها انجام می شود، در اشل بین المللی قرار بگیرند و نه تنها نیازهای صنعت نفت را تامین کنند، بلکه قادر باشند به منطقه نیز صادرات داشته باشند.

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با بیان اینکه پساتحریم فضای تعامل با خارجی ها را در کشور فراهم کرده است، اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای مذکور، دو الی سه هفته پیش مرکزی در کیش به نام «مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری» راه اندازی شد که از ماه جاری آغاز به کار کرده است. این مرکز تلاش می کند شرایط مذاکره و تشکیل جلسه شرکت های داخلی و خارجی را فراهم کند تا سرمایه گذاری های مشترک صورت بگیرد و تجهیزاتی که تولید می شود در داخل و خارج مورد استفاده قرار بگیرد.

خیامیان در ادامه با اشاره به صادرات تجهیزات نفتی به کشورهای همسایه گفت: وظیفه شرکت های خارجی انتقال تکنولوژی و ماشین آلات به ایران و وظیفه شرکت های ایرانی ایجاد بسترهای تولید از جمله کارخانه است. در حال حاضر نیز اکثر واحدها دارای کارخانه هستند، در این شرایط می توان تجهیزات تولید شده را به کشورهای منطقه صادر کنیم. آذربایجان، ترکمنستان و عراق کشورهایی هستند که می توانیم تجهیزات نفتی را به آنها صادر کنیم که در این میان، بازار عراق بزرگ ترین بازار محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اکثر کشورها برای همکاری با ایران در زمینه ساخت تجهیزات نفتی اعلام آمادگی کرده اند، توضیح داد: یک شرکت آلمانی تولید لوله نفتی و یک شرکت فرانسوی برای همکاری با شرکت های ایرانی اعلام آمادگی کرده اند، همچنین با یک شرکت هلندی مذاکره کرده ایم و با صنایع نفت و معدن ایتالیا تفاهم نامه امضا کرده ایم.

از سوی دیگر با شیرسازهای ایتالیا برای انتقال تجارب مذاکره شده و با شرکت های کره ای در زمینه های مختلف مذاکرات خوبی صورت گرفته است

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zsxX8uSF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه