چهارشنبه, ۳۰ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Wed, 20 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

‌نمی‌توان انتظار داشت که بدون تهیه ویدئو همچنان شما را به‌عنوان یک کارشناس بنامند. می‌خواهم به شما نشان دهم که این کار بسیار ساده است.

 مجبور نیستید از تصویر یا صدای خود در این ویدئو استفاده کنید. اما اگر آنقدر شجاعت داشته باشید تا در برابر دوربین قرار بگیرید، ارزش و اعتبار شما به‌عنوان یک کارشناس افزایش خواهد یافت. اگر کمی وقت صرف کنید و در یوتیوب به جست‌وجو بپردازید تا از اقدامات دیگران در حوزه کاری خود مطلع شوید، می‌توانید به این موضوع پی ببرید که چه نوع محتوایی مناسب ویدئوهایی است که تهیه می‌کنید. 

 حتی ویدئوهای کوتاه دو تا سه دقیقه‌ای که شما را در حال بحث در مورد موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود نشان می‌دهد، یک شروع عالی است. نیازی به ادیت کردن ویدئوها نیست و لزوما نباید ظاهر بسیار خوبی داشته باشید. به هر اندازه که گفتار و ظاهر صادقانه و بدون تکلفی داشته باشید، ویدئوهای شما با استقبال بهتری روبه‌رو خواهد شد. به عبارت دیگر «خودتان باشید.» 

 اگر توانایی و تجهیزات لازم را در اختیار دارید، از طریق بهبود صدا و نور، کیفیت ویدئوها را ارتقا دهید. البته مخاطبان این تلاش شما را تحسین می‌کنند، اما هیچ‌گاه معیار خاصی وجود ندارد که شما با پیروی از آن به‌عنوان کارشناس محسوب شوید و ویدئوهای شما با دارا بودن ویژگی‌هایی به خصوص حاصل کار یک کارشناس تلقی می شود. کیفیت محتوای ویدئوها عنصر اصلی است. تخصص یک کارشناس از طریق ویدئوهای ساده تثبیت می‌شود.

 یکی از همکلاسی‌های من به نام مایک لیموین در ایالت نیومکزیکو کسب‌و‌کار بسیار موفقی در زمینه مشاوره در امور بازاریابی اینترنتی داشت. استراتژی او برای یافتن مراجعین جدید شامل تهیه ویدئوهایی با پیامی برای صاحبان کسب‌و‌کارهایی بود که او برای خدمات خود در نظر گرفته بود. سادگی این ویدئوها کاملا آشکار بود. مایک بسیار ساده در برابر یک دوربین ارزان قیمت یا یک وب‌کم مطالب خود را بیان می‌کرد و به هر یک از صاحبان کسب‌و‌کار این پیام را انتقال می‌داد که چه کاری می‌خواهد برای آنها انجام دهد.  مایک این مسئله را به آنها می‌گفت که اگر به مشاوره او علاقه‌ای نشان ندهند یا به درخواست او پاسخ ندهند، خیلی زود خدمات خود را به یک رقیب معرفی خواهد کرد، چرا که او تنها می‌تواند با یک کسب‌و‌کار در هر حوزه کاری در محدوده جغرافیایی خود همکاری کند.

 از آنجایی که مایک با استفاده از استراتژی‌های خلاقانه در فضای مجازی سابقه بسیار خوبی در معرفی کسب‌و‌کارها و نیز جذب مشتریان جدید دارد، اکنون دیگر هیچ کمبودی به لحاظ مراجعان برای همکاری با وی احساس نمی‌شود. کسب‌و‌کار او با نام Web Video LLC Maverik در کمتر از دو سال رونق یافت و از یک کارمند (مایک) به گروهی متشکل از 10 کارمند رسید که در حال حاضر به‌طور فعال به بیش از 30 کسب‌و‌کار گوناگون خدمات می‌رسانند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LAt32cWM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه