دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

متهم اصلی پرونده موسوم به نفتی ساعت 8:30 صبح دوشنبه 13 مهرماه، با تدابیر ویژه امنیتی وارد دادگاه انقلاب شد. سومین جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه انقلاب و با حضور سه متهم پرونده و وکلای مدافع و دو نماینده دادستان بعد از قرائت قرآن کریم و تذکر به رسانه‌ها مبنی بر عدم انتشار مطالبی که خلاف قانون است، آغاز شد.

236234624262346347345845895

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه، قاضی صلواتی با اشاره به اینکه وکلای خارجی متهم ردیف اول روز یکشنبه نامه‌ای را به دادگاه ارسال کرده بودند، گفت: براساس پیش‌نویس ضمانت‌نامه‌ای که تنظیم شده وکلا اعلام کرده‌اند که ب-ز تمام بدهی شرکت ملی نفت را پرداخت می‌کند که این پرداخت به شرکت HK واریز می‌شود، از این رو مدیرکل امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده که با همکاری وکلای متهم طی روز جاری این مهم انجام می‌شود.

در این جلسه از دادگاه وکلای سه متهم از موکلشان در محضر دادگاه دفاع کردند و قاضی صلواتی نیز در این جلسه متن کیفر خواست متهم را قرائت کرد. قاضی صلواتی اعلام کرد با توجه به درخواست وکلای پرونده مبنی بر استمهال برای جلوگیری از تضییع حقوق متهمان با این درخواست موافقت می‌شود. براساس این درخواست و هماهنگی با دفتر ریاست دادگاه، جلسه بعدی دادگاه ساعت ۸:۳۰ صبح روز نهم آبان ماه ۱۳۹۴ در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با حضور متهمان و به‌صورت علنی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L1w6IemV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه