دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه 18 تیر 1403 با توجه به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری قیمت در اکثر محصولات داخلی به صورت کاهشی بوده است و محصولات مونتاژی در بعضی از موارد ثابت باقی مانده و یا با افزایش قیمت رو به رو شدند.

با توجه به قیمت های به دست آمده بازار خودرو های داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته نوسانی گزارش می شود.

بازگشت نوسان کاهشی به بازار و قیمت خودرو

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در دو روز متوالی با تغییر زیادی روبه رو شد.

سورن پلاس (ESP) با افت چشمگیر 13 میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت 744 میلیون تومان رسید و تمامی مدل های این خودرو در صبح امروز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

دنا پلاس توربو 6 سرعته در صبح امروز کاهش 18 میلیون تومانی را تجربه کرد و به نرخ 940 میلیون تومان ارزش گذاری شد و انواع مدل این خودرو با کاهش قیمت روبه رو شدند.

پژو پارس سفارشی ELX از محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو، با افت 11 میلیون تومانی به قیمت 717 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

ساینا S دوگانه سوز از محصولات شرکت سایپا، با ریزش هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 444 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

شاهین اتوماتیک G از دیگر محصولات این شرکت، با کاهش پنج میلیون تومانی به قیمت 823 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی نسبت به بازار خودرو های داخلی تغییر کمتری را تجربه کردند.

تیگو 8 پرو (هیبرید) و تیگو 8 پرومکس (IE)  در شمار محصولات لوکس مدیران خودرو، صبح امروز هر دو با کاهش 10 میلیون تومان به ترتیب به قیمت دو میلیارد و 970 میلیو تومان و سه میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می شوند.

آریزو6 پرو با افزایش 20 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 665 میلیون تومان معامله می شود.

کی ام سی J7 در شمار محصولات کرمان موتور، با کاهش 27 میلیون تومانی نسبت به روز های گذشته به قیمت یک میلیارد و 693 میلیون تومان به فروش می رسد.

دیگنیتی پرستیژ از دسته محصولات جذاب مونتاژی، با رشد 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 370میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IsvzZh2l
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه