دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس آمار رسمی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، ماشین هایی ازجمله نیسان، سمند، پرشیا و پژو 405 حدود 70 درصد از خودروهای سرقتی کشور را به خود اختصاص می دهند. بگذارید همین اول خیال شما را راحت کنیم. احتمالاً بسیاری از شما مخاطبان از قفل فرمان، قفل پدال یا دزدگیر ماشین استفاده می کنید و هیچ نیازی به خریدن ردیاب نمی بینید. صبر کنید! شما کاملاً در اشتباهید؛ می پرسید چرا؟ در سال های اخیر، خرید و نصب ردیاب ماشین به یکی از ابزارهای ضدسرقت نوین در سراسر جهان تبدیل شده است که باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت خودرو و شناسایی سارقین می شود.

ردیاب خودرو چگونه از سرقت خودرو جلوگیری می کند؟

ردیاب خودرو چگونه از سرقت خودرو جلوگیری می کند؟

ردیاب خودرو این امکان را به شما می دهد که روی خودرو یا موتورسیکلت خود نظارت داشته باشید و موقعیت دقیق آن را به صورت لحظه ای و آنلاین مشخص کنید. علاوه بر این، ردیاب ها امکان دسترسی به قابلیت های بسیار دیگری را در اختیارتان قرار می دهند که دزدگیرها فاقد آن ها هستند مانند تعیین محدوده سرعت، تعیین محدوده جغرافیایی و انواع هشدارها از جمله هشدار روشن و خاموش کردن غیرمجاز وسیله نقلیه و هشدار ضربه.

قابلیت ضدسرقت بودن جی پی اس خودرو به این صورت عمل می کند که جی پی اس اطلاعات موقعیت مکانی لحظه ای خودرو را به گوشی تلفن همراه مالک به وسیله پیامک یا تماس تلفنی ارسال کرده و محل دقیق خودرو را به ایشان اطلاع می دهد. صاحب خودرو این امکان را دارد که با استفاده از اپلیکیشن، از راه دور خودروی خود را خاموش کرده و دست سارقین را از آن کوتاه کند.

تکنولوژی gps برای روسیاه کردن دزدان کارایی عجیبی دارد!

 

راهنمای قیمت و خرید ردیاب خودرو

اگر هنوز هم تردید دارید که آیا باید روی خرید ردیاب خودرو شخصی سرمایه گذاری کنید یا خیر، تنها کافی است این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه واقعی سرقت وسیله نقلیه، از جمله هزینه های اضافی و مشکلات پس از آن، می تواند بسیار بیشتر از هزینه یک دستگاه ردیاب باشد. خوشبختانه شرکت وایزر راه حل های مقرون به صرفه و قابل اعتمادی را برای افزایش امنیت وسیله نقلیه و کاهش ترس شما ارائه می دهد. دستگاه های ردیاب خودروی وایزر مطمئن ترین و قیمت مناسب ترین راه برای محافظت از وسیله نقلیه شخصی در برابر سارقان با تجربه و مطلع شدن از وضعیت خودروی شما هستند.

 

بهترین ردیاب جی پی اس خودرو برای خودروهای ایرانی

خودروهای ایرانی به علت امنیت بسیار پایین همواره در معرض سرقت هستند. اکثر این خودروها فاقد ایموبیلایزر بوده و تجربه نشان داده استفاده از دزدگیر، قفل فرمان و سایر روش های ضد سرقت قدیمی جلوی سارقین حرفه ای را نمی گیرند. در نتیجه بهترین راه تامین امنیت این خودروها استفاده از ردیاب خودرو و نصب آن است.

 

قیمت و خرید بهترین ردیاب خودرو پراید

بدون شک خودروی پراید از جمله خودروهایی است که آمار سرقت بسیار بالایی دارد. صاحبان این خودرو نسبت به پارک کردن این خودرو در خیابان به خصوص در ساعات انتهایی شب دودل هستند. سارقین در کمتر از 5 ثانیه می توانند این خودرو را باز کرده و به سرقت ببرند. بازه قیمتی خرید جی پی اس برای پراید بین ۳ تا ۴ میلیون تومان است.

راهنمای خرید و قیمت ردیاب جی پی اس پژو 206 و ۲۰۷

راهنمای خرید و قیمت ردیاب جی پی اس پژو 206 و ۲۰۷

خانواده خودروی 206 شاید محبوب ترین خودروی بازار ایران باشد. در هر خانواده ایرانی حداقل یک خودروی 206 وجود دارد. متاسفانه این خودرو نیز سیستم امنیتی پیشرفته ای ندارد. با توجه به این که قیمت 206 صفر در سال 140۳ بیش از 600 میلیون تومان است، هزینه اندک کمتر از 5 میلیون تومان برای خرید و نصب ردیاب جی پی اس خودرو در جهت تامین امنیت خودروهایی مانند ۲۰۶ و ۲۰۷ بسیار ناچیز به نظر می آید.

 

راهنمای انتخاب بهترین ردیاب جی پی اس برای خودروهای کوئیک و شاهین

خودروهای کوئیک و شاهین جزو پرفروش ترین خودروهای شرکت سایپا هستند. انواع جی پی اس برای این خودروها شامل سیمی و آهنربایی است که هر یک بنا بر نیاز و ترجیح صاحب خودرو قابل نصب هستند. محدوده قیمتی ردیاب سیمی از ۳ تا 4 میلیون تومان و ردیاب آهنربایی 4 تا ۶ میلیون تومان است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aevdNP8F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه