دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اسب بخار، بازار خودرو پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دچار افت به نسبت شدید شد و احتمالاً تا هفته های آینده نیز این روند نزولی ادامه دارد خواهد بود.

پس از مشخص شدن پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران و با توجه به وعده های وی درباره ایجاد روابط دوستانه با کشورهای غربی، بازار مسیر جدیدی را در پیش گرفت و ترس از افت قیمت دلار، بهای اعلامی خودروها را کاهش داد.

به دنبال این قضیه فروشندگان خودرو در نمایشگاه ها و پلتفرم های فروش، قیمت های درج شده و اعلامی را کم کردند و در این میان ریزش خودروهای صفر کیلومتر بیشتر از کارکرده ها بود.

تاثیر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بر بازار و قیمت خودرو

با در نظر گرفتن برنامه های آینده ریاست جمهوری برای ایجاد ارتباط های سازنده با دنیا، احتمالاً در صورت وقوع هر گونه توافقی، بازار ارز و خودرو با کاهش قیمت های شدیدتری رو به رو خواهد شد اما دلار ۵۰ هزار تومانی را هرگز مجدداً نخواهیم دید.

امید است در روزهای آتی ارز واردکنندگان و مونتاژ کنندگان نیز تامین شود تا کاهش تیراژ تولید و کمبود خودروهای صفر در بازار موج افزایشی را به وجود نیاورد و روند نزولی اعلام قیمت ها همچنان ادامه داشته باشد.

همان طور که پیداست مونتاژ کنندگان و وارد کنندگان در ماه های اخیر ارز مورد نیاز خود را اخذ نکردند و کمبود ارز حتا موجب شده تا روند تولید قطعه سازان نیز به دلیل نبود مواد اولیه نسبت به گذشته کندتر شود.

در پایان می توان نتیجه گرفت که تا به امروز تاثیر نتیجه انتخابات بر بازار خودرو مثبت بوده و ارزانی ذر پی داشته. اما باید دید که در ادامه کابینه پزشکیان قادر است تا علاوه بر ایجاد تغییرات در صنعت خودرو، واردات و تامین ارز، وضع موجود را بهبود دهد و مردم بتوانند خودروهای باکیفیت و همچنین ارزان خریداری کنند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jxRQtaDk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه