دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است که برای دیده شدن در آن باید به ارتباط کاربران با پیج یا همان لایک و کامنت دقت زیادی داشته باشید. کسب کارهای زیادی هم اکنون جهت ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و افزایش فروش خود و جهت افزایش فعالیت خود در این شبکه اجتماعی در تلاش هستند. یکی از ترفندها جهت افزایش بازدید، خرید فالوور اینستاگرام از سایت ایرانی گرام است که با خرید آن می توانید تعداد لایک های خود را بالا ببرید و فروش خود را زیاد کنید.

چگونگی گرفتن لایک و افزایش فالوور اینستاگرام

طبق الگوریتم های پیشین، اینستاگرام بر حسب زمان پست شدن، عکس را به نمایش می داد، بنابراین امکان گرفتن لایک و کامنت سخت بود. در حال حاضر که این شبکه بر حسب Engagement الگوریتم نمایش پست را قرار داده، نسبت به قبل سخت تر می توان لایک و کامنت اخذ کرد. بنابراین اینفلوننسرها و کسب و کارها در این خصوص شاکی هستند. در الگوریتم جدید، نمایش پست به این شکل است که کاربران در صفحه پیج شما، نسبت به دیگران که در پست آن ها لایک و کامنت گذاشته اید یا استوری آن ها را مشاهده کرده اید، بالاتر دیده می شوند. بنابراین کسب فالوور و لایک در حال حاضر دشوار شده است.

چرا اینفلوننسرها و شرکت ها دنبال فالوور اینستاگرام هستند؟

اینفلوننسرها افرادی هستند که به دلیل ویژگی خاص خود با این نام شناخته می شوند، مثلا مدام مسافرت می کنند و فیلم و عکس های نقاط مختلف را در پیج خود قرار می دهند و با این روش تبلیغات می کنند و درآمد به دست می آورند. برای رسیدن به این درآمد باید لایک و فالوورهای خود را افزایش دهند. شرکت ها و کسب و کارها نیز دارای اکانت مختص به کسب و کار هستند و به دنبال افزایش فالوور جهت رسیدن به اهداف خود و افزایش مشتریان خود هستند. فالوور اینستاگرام برای این کسب و کارها مانند تایید اجتماعی است که با وجود آن، برند، اعتبارش افزایش پیدا می کند. لذا به دلیل تغییرات ایجاد شده در الگوریتم های اینستاگرام، به دشواری می توان فالوور و لایک بالا را به دست آورد و افرادی با فنون خاصی مانند خرید فالوور اینستاگرام به رشد خود در این شبکه کمک می کنند.

خرید فالوور اینستاگرام (ارزان و تحویل فوری)

اهمیت فالوور در الگوریتم اینستاگرام

بر اساس تغییرات به وجود آمده در اینستاگرام، تنها ده درصد فالوورها پست شما را می بینند و در صورت زیاد بودن لایک ها در ساعات اولیه انتشار، پست شما به عنوان پست مفید شناخته شده و افراد بیشتری می توانند آن را ببینند. وقتی که کاربران بیشتری پست را ببینند، مخاطبان یا مشتریان زیاد می شوند. امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند که به صورت مجازی و از طریق اینستاگرام خرید کنند، بنابراین اینستاگرام شبکه ای است که با آن می توانید محصولات خود را به دیگران معرفی کرده و به فروش برسانید. خرید فالوور تکنیکی است که با آن می توانید لایک و فروش خود را افزایش دهید. همانگونه که در بیرون از فضای مجازی افراد به کالاها، خدمات و محصولاتی توجه دارند که خرید بیشتری و استفاده زیادی دارند، در اینستاگرام نیز کاربران از پیجی خرید می کنند که فالوور زیادی دارد و بازخورد مثبت یا لایک زیادی خورده است. در زمان زیاد بودن لایک یک پست، می توان پی برد که افراد زیادی آن را پسندیده اند و این نشان می دهد که محبوبیت پست یا محصول زیاد است. زمانی که فالوور زیاد باشد، ولی پست ها لایک نخورند، کاربران پی می برند که فالوورها فیک هستند، بنابراین اصلی ترین راه جهت نشان دادن معتبر بودن پیچ افزایش لایک های آن است. شما می توانید با خرید فالوور ارزان و کم هزینه، لایک و اعتبار پیج خود را بالا ببرید. بنابراین زمانی که کاربران وارد صفحه شما می شوند، با دیدن تعداد فالوورها و لایک ها، به بالا بودن بازدید پیج پی می برند. بنابراین با اطمینان پیج شما را دنبال کرده و از خدمات یا محصول شما استفاده می کنند. با خرید فالوور اینستاگرام می توانید با هزینه کم بازدید سایت خود و فروش آن را افزایش دهید.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام مزایای زیادی دارد که در اینجا در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد:

جذب فالوور بیشتر حین تبلیغات

شاید برای شما پیش آمده باشد که از سایتی دیدن کنید و از پست های آن راضی باشید، ولی چون فالوور ندارد، از صفحه خارج شوید. به طور کل اصلی ترین مزیت خرید فالوور اینستاگرام، کسب اعتبار است. وقتی پیجی فالوور زیادی داشته باشد، کاربر با اعتماد بیشتری آن را دنبال خواهد کرد. در نتیجه اگر قصد شما تبلیغات وسیع است، بهتر است فالوور خریداری کنید، زیرا کاربران بعد از دیدن تبلیغ، پیج شما را دنبال می کنند و پست هایتان را می بینند.

جلب اعتماد

در دنیای روانشناسی چیزی با نام تایید اجتماعی وجود دارد. به این معنی که انسان ها کاری را انجام می دهند که دیگران از قبل آن را انجام داده اند یا محصولی را خریداری می کنند که دیگران از قبل آن را خریداری کرده اند. بنابراین وقتی که پیج شما فالوور زیادی داشته باشد، اثر تایید اجتماعی در ذهن کاربران نمایان می شود و آن ها پی می برند که فالوو کردن شما یا خرید از شما کار درستی است.

خرید فالوور اینستاگرام از سایت ایرانی گرام

خرید فالوور اینستاگرام از سایت ایرانی گرام، یکی از تکنیک های زیاد شدن فالوور است. اگر دوست دارید که با کمترین هزینه و با سرعت بالا، فالوورهای زیادی را به صفحه اینستاگرام خود بیفزایید، با خرید فالوورهای ایرانی با کاربران زیادی تعامل برقرار کنید و فروش خود را بالا ببرید و برند یا محصول خود را معرفی کنید. با خرید فالوور اینستاگرام می توانید با هزینه کم و بسیار راحت اعتبار پیج خود را افزایش دهید

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/njMwrS0m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه