دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس بازار خودرو:

روند نزولی قیمت خودرو در بازار آغاز شده است

2 ساعت پیش ( 1403/4/18 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از فرتاک نیوز، فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو درخصوص واکنش بازار خودرو به پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دنبال انتخاب ایشان بازار دچار شوک شده، امروز ریزش قیمت خودرو شروع شده و روند کاهشی است؛ به نحوی که قیمت ها ۲ تا ۳ درصد افت داشته، هر چند امکان دارد که در چند روز آینده این روند ادامه داشته باشد و شاهد کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت خودرو باشیم؛ کاهش قیمت ها بیش از ۱۰ درصد بعید است.

وی افزود: به نظرم صحبت های رییس جمهور منتخب در دوره کاندیداتوری مبنی بر این که واردات خودرو را آزاد می کند، همچنان بر بازار تاثیر بگذارد؛ به نحوی که با عملی شدن وعده های رئیس جمهور شاهد تاثیر مواضع او بر بازار خودرو خواهیم بود.

روند نزولی قیمت خودرو در بازار آغاز شده است

نادری ادامه داد: واردات آزادانه خودرو توسط مردم، وضعیت بازار خودرو را سامان می بخشد و خودروسازان داخلی به همان روند ۸ سال قبل خودشان بازمی گردند که خودرو را قسطی می فروختند و همچنین به رقابت با یکدیگر می پردازند و کیفیت را هم افزایش می دهند.

این کارشناس بازار خودرو توضیح داد: واردات خودرو باید کاملا آزاد شود و هبچ محدودیتی در کار نباشد. واردات آزاد و واقعی خودرو به این معنا است که هر شخص عادی بتواند برای خودش خودرو وارد کنند.

به گفته نادری، واردات خودرویی که تا به حال انجام شده توسط دولت بوده و دولت یک سری خودرو را انحصارا وارد و در سامانه پیش فروش کرده است و نمی توان به آن آزادسازی واردات خودرو گفت.

از نظر او، شرکت های واردکننده خودرو در اصل برای دولت یک واسطه بوده اند تا خودرو تهیه و وارد کشور کنند تا دولت به فروش برساند.

وی در مورد قیمت فعلی خودرو در بازار نیز گفت: پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای که تا دیروز ۸۱۵ تا ۸۲۰ میلیون تومان قیمت داشته، امروز به ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است و ۲۰۷ دنده پانوراما ارتقا یافته ۸۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

این کارشناس بازار خودرو گفت: دنا توربو ۹۱۰ میلیون تومان، ساینا s سفید ۴۳۷ میلیون تومان، کوییک gxr سفید ۴۳۴ میلیون تومان و شاهین اتومات سفید نیز ۸۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7Mg2XHcp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه