یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا شما هم فکر می کنید که از زمان حضور در دفتر کار باید ایمیل ها و تماس ها از طرف افراد مختلف پاسخ دهید یا درگیر جلسات زنجیره ای و پشت سر هم شوید؟ دوباره فکر کنید. یک متخصص آمریکایی گمان می کند که این نوع کار کردن انسان را تضعیف می کند و باعث می شود بهره وری او به حداقل برسد. به کمک این سه قانون، یک کارفرما می تواند بهره وری تیم خود را افزایش دهد. 

برای رسیدن به اهداف، تمرکز روی کار لازم است. برای هیچ کس آسان نیست که در طول یک روز کاری، به تمام و انواع مختلف درخواست ها پاسخ دهد. مانند تماس برای خدمات مختلف یا گرفتن اطلاعاتی که برای کار خود نیاز دارد یا دریافت و ارسال ایمیل های فوری. آندره مرل، متخصص آمریکایی در خصوص بهره وری و رفاه در محل کار معتقد است افراد باید از روز کاری خود برای پیش بردن خواسته های سازمان و پاسخ به آنچه از آنها انتظار می رود یا حضور در جلسات استفاده کنند.

آندره مرل توضیح می دهد که «روز به روز شما انرژی خود را برای کار از دست خواهید داد و برای پیش بردن پروژه های خود به مشکل بر خواهید خورد.» به نظر کارشناس، در ساعات اولیه روز، وقت خود را برای پیشرفت ماموریت های متوسط یا بلند مدت سازمان اختصاص دهید و برای ضروری ترین کارها کسانی را که تخصص بیشتر دارند به کار بگیرید.   آندره مرل، طرح های سازمان را برای مدیر تیم و کسی که وظیفه هدایت تیم را به عهده دارد و سایر کارمندان، به سه مرحله اساسی تقسیم می کند:

تفهیم شرح وظایف و تقسیم امور

اگر شما وظیفه هدایت تیم را بر عهده دارید، برای اطمینان از موفقیت سازمان، لازم است که به همکاران و کارمندان خود که در دسترس نیستند هشدار دهید (کسانی که به موقع حاضر نمی شوند و در جلسات حضور ندارند) و برای آنها برنامه ریزی کنید و پیام ها و دستورات حرفه ای کار را در محدوده زمانی معین و مشخص در اختیار آنها قرار دهید. به طور طبیعی نیز در این زمان باید از هرگونه انتصاب جدید و دعوت به همکاری جلوگیری کنیم، مگر آنکه آن را ضروری ببینیم. آندره مرل در ادامه توضیح می دهد که ما باید همه ضعف ها را جبران کنیم تا به پیشرفت پروژه های خود برسیم.

لیست کردن اهداف

همان لیستی که به فهرست کارهای روزانه معروف است هنوز هم پیروان خود را دارد. برای رسیدن به بهره وری توصیه می شود که وظایف خود را به ترتیب و با اعداد مانند 1، 2، 3، اولویت بندی کنیم و آنها را به ترتیب به انجام برسانیم. ما باید روز خود را با برنامه ریزی و خوب آغاز کنیم تا در نهایت به پایان خوشی برسیم.

حمله به مهم ترین وظایف براساس اولویت بندی

به عنوان کسی که وظیفه و مسئولیتی را بر عهده دارد، باید در مقابل وسوسه چک کردن ایمیل و شبکه های اجتماعی خود مقاومت نشان بدهیم. توجه کامل شما باید حول تنها یک چیز باشد و آن هم این است که به مهم ترین وظایف خود در اول صبح رسیدگی کنید و با یک تنظیم زمانی خوب همه آنها را به خوبی انجام دهید.

منبع : bfmbusiness. bfmtv
برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zX1sUOnm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه