کمپانی توییتر تایید کرد که به تازگی روی SoundCloud سرمایهگذاری کرده اما حاضر به ارائه هیچ جزییاتی در این باره نیست.
به گزارش دیجیاتو، اما منابع وب سایت Recode خبر میدهند که میزان سرمایهگذاری این شبکه اجتماعی، رقمی برابر با 70میلیون دلار بوده است. این حرکت در حالی صورت گرفته که دو سال پیش، توییتر قصد داشت سرویس پخش موسیقی ساندکلاد را خریداری کند اما در نهایت از این تصمیم خود منصرف شد.
مشخص نیست که سرمایهگذاری توییتر روی پلتفرم مورد اشاره، بخشی از یک همکاری استراتژیک به شمار میرود یا خیر، اما منطقی خواهد بود که اگر دو کمپانی، همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.
از یک سو، توییتر ممکن است به کمک ساندکلاد به دنبال افزایش نرخ رشد و بالا بردن مشارکت کاربران خود باشد و از سوی دیگر، ساندکلاد میتواند به کمک توییتر، مردم را به پرداخت حق اشتراک بابت سرویس پخش موسیقی Go ترغیب کند.