سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازارهای آسیایی، شاخص‌های آتی آمریکا و قیمت کالاهای اساسی همگی در آخرین ساعات معاملاتی با افزایش همراه شدند، درحالی‌که بانک مرکزی چین تمهیداتی را برای ثبات نرخ یوان در نظر گرفت. شاخص آسیا پاسیفیک در آخرین ساعات معاملاتی روز جمعه با بیشترین میزان افزایش نسبت به چهار هفته اخیر همراه شد، درحالی‌که قیمت نفت خام نیز رشد 2.4 درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که قیمت مس و نیکل با رشد یک درصدی در بورس‌های کالایی معامله شدند.

تومویچیرو کوبوتا، مدیر تحلیلگری کارگزاری ماتسویی در توکیو در این خصوص بیان داشت: بازار به محض اینکه متوجه شد بانک‌های مرکزی چین و اروپا تمهیدات جدیدی را برای پشتیبانی از اقتصاد منطقه خود در نظر گرفته‌اند با صف‌های خرید طویلی روبه‌رو شد. این در حالی است که نشست کنگره ملی خلق چین همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد نتایج بسیار خوبی برای پیشرفت صنایع در چین، خرده‌فروشی و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های ثابت اخذ شده است.

این اخبار موجب شد در بازار آسیا، شاخص آسیا پاسیفیک رشد 0.7 درصدی را از آن خود کند، درحالی‌که تاپیکس ژاپن توانست با رشد 0.4 درصدی معاملات را خاتمه دهد. در ادامه، بورس هنگ کنگ شاهد نخستین رشد هفتگی شاخص اصلی بود و شانگهای چین نیز توانست با 0.1 درصد افزایش معاملات را به پایان برد. در بازارهای کالایی، قیمت نفت خام با رشد 2.4 درصدی به هر بشکه 38 دلار و 72 سنت در نیویورک رسید و قیمت مس نیز با افزایش 1.2 درصدی در لندن مواجه شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j1GJvB8F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه