پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(267)

راه‌اندازی وب‌سایت رسمی

8 سال پیش ( 1394/5/18 )
 

پرسش: مدیرکسب وکاری در حوزه محصولات فرهنگی هستم. به منظور معرفی و ارتباط با مشتریانم تصمیم به راه‌اندازی یک وب‌سایت رسمی گرفته‌ام اما در این باره اطلاعات کافی ندارم. به نظرتان در این باره باید چه عملکردی داشته باشم تا بتوانم از این وب‌سایت بهره‌برداری درستی کنم؟

346576579

پاسخ کارشناس: طراحی وب‌سایت، نخستین ابزار بازاریابی است که مدیران کسب‌وکارهای داخلی به آن فکر می‌کنند. ابزاری که چون خودشان رایگان از آن استفاده می‌کنند، فکر می‌کنند که برای کسب‌وکارشان نیز هزینه به همراه نخواهد داشت و با پرداخت دستمزدی ناچیز یک طراح را استخدام می‌کنند و به او می‌گویند که وب‌سایتی برای کسب وکارشان راه‌اندازی کند. مدیران کسب‌وکارها باید برای شروع، اطلاعات اینترنتی و بازاریابی خود را برای راه‌اندازی وب‌سایت تخصصی کامل کنند. آنها باید بدانند که وب‌سایت نیاز به رسیدگی مداوم دارد و قرار نیست آنها جنازه‌ای را به نام وب‌سایت سازمان‌شان در اینترنت رها کنند و در پی به‌روز‌رسانی آن نباشند. اتفاقی که برای بسیاری از وب‌سایت‌های سازمان‌های داخلی افتاده است، اگر به‌عنوان مشتری به آنها سربزنید متوجه خواهید شد که در بهترین حالت چندسالی است که بروز‌رسانی نشده‌اند.

در راه‌اندازی وب‌سایت باید به هک شدن یا کندی سرورها توجه کرد، چون اگر حتی یک مشتری به وب‌سایت مراجعه کند و دست خالی بازگردد، شروع به تبلیغ علیه سازمان خواهد کرد. شاید موارد گفته شده باعث دلسردی مدیران کسب‌وکارها شود و آنها را از راه‌اندازی وب‌سایت منصرف کند، این درحالی است که دقت به مسائل مختلف منجر به فروش بیشتر کسب‌وکار خواهد شد. علاوه بر موارد گفته شده، کسب وکارها در طراحی وب‌سایت خود باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند، فاکتورهایی مانند:

یک - نیاز کاربران؛ باید گروه مخاطب به خوبی شناسایی شوند و مشخص شود که به‌ چه‌چیزهایی فکر می‌کنند و چه مسائلی برای آنها مهم است.

دو- طراحی استراتژی؛ کسب وکارها باید برای طراحی سایت خود به مانند تمام مراحل بازاریابی استراتژی داشته باشند.

سه- این فاکتور از تمامی مراحل مهم‌تر است یعنی تولید محتوا؛ ویژگی که وب‌سایت یک کسب وکار را از کسب‌و‌کارهای دیگر متمایز می‌کند. در این باره باید متخصصان حضور داشته باشند و سازمان اطلاعات خام را در وب‌سایت قرار ندهد. کسب وکارها اگر در طراحی وب‌سایت خود دقت کنند، به‌راحتی می‌توانند از رقبای بازار پیشی بگیرند.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ydIVKie0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه