پیتزا دومینو با راهاندازی یك پلتفرم جدید به مشتریان اجازه میدهد تا ضمن طراحی پیتزا به سبك خود، در شبكههای اجتماعی آن را به اشتراك بگذارند و كمی از سود فروش هر پیتزا را به دست آورند. در ادامه فرصتی برای اعطای درصدی از آن به یك سازمان خیریه نیز وجود دارد.
این كار به منظور جذب دوستداران پیتزا انجام شده و پیتزا دومینو در استرالیا به این ترتیب فرصت طراحی پیتزای مورد علاقه و انتقال پیام آن به بازار را به كاربران شبكههای اجتماعی میدهد. پیتزا Mogul، بانی این كار بوده و خود زاییده ذهن مدیرعامل گروه دومینو، دون میج، است.
او كار خود را در دومینو بهعنوان پیك شروع كرد و به تدریج به این عنوان دست یافت. به گفته او، این اقدام نوآورانه سكویی برای بروز خلاقیت، درآمدزایی و كسب جایگاهی رفیع در شبكههای اجتماعی برای افراد به شمار میرود.
به گفته دومینو، پیتزا Mogul بسته به محتویات و میزان فروش یك پیتزا، از 25 سنت تا 4/50دلار درآمد به دست خواهد آورد.
این اقدام پیتزا Mogul نمونهای از بازاریابی دیجیتال و تمایلات شخصی موسوم به «me-tail» است. «Me-Tailing» یك گرایش به شمار نمیرود، بلكه بیشتر از آن بهعنوان یك نوع روش كسبوكار و موج بعدی دیجیتالی كردن امور نام برده میشود.