چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دانشگاهی برای گیمرها

7 سال پیش ( 1395/6/31 )
 

پرداخت هزینه های دانشگاه همواره دغدغه اصلی دانشجویان محسوب شده و بسیاری از آنان در دوران تحصیل خود به منظور پرداخت شهریه دانشگاه به کارهای نیمه وقت می پردازند. حال به نظر می رسد که دانشگاه California-Irvine در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا در پی رفع نگرانی دانشجویان از چگونگی تأمین هزینه های تحصیل شان است. در این راستا چنانچه شما نیز در پی شرایط تحصیلی ایده آل و تقریباً رایگان در یکی از بهترین و زیباترین دانشگاه های جهان هستید، ممکن است از بورسیه ای که دانشگاه California-Irvine قصد دارد در اختیار دانشجویان قرار دهد استقبال کنید.

براساس اخبار منتشر شده، مدیران این دانشگاه قصد دارند تعداد محدودی از ظرفیت بورسیه های خود را به بازی های رایانه ای اختصاص دهند. در همین راستا و در آستانه افتتاحیه مرکز eSports arena در این پردیس دانشگاهی، به نظر می رسد دانشگاه California-Irvine به زودی به معبد بسیاری از گیمرها بدل خواهد شد و آن دسته از افراد خوش شانسی که با این بورسیه در دانشگاه California-Irvine پذیرفته می شوند، قادر خواهند بود ضمن طی کردن دوران تحصیل خود، به بازی های ویدئویی پرداخته و از این طریق هزینه های مربوط به شهریه دانشگاه را بپردازند.

مارک دپ، مدیر اجرایی طرح و مغز متفکر آن معتقد است ارائه بورسیه به گیمرهای مجرب برای تحصیل در این دانشگاه می تواند فرصت ایده آلی را برای تحصیل و کسب درآمد آن دسته از جوانانی که توانایی پرداخت شهریه های دانشگاه را نداشته و در عین حال به بازی های رایانه ای نیز علاقه دارند فراهم کند. 

به منظور تحقق این ایده، آقای دپ که طراح اصلی آن محسوب می شود سالن استخر مجتمع دانشگاهی California-Irvine را به مرکزی مجهز برای انجام بازی های ویدئویی بدل کرده و طبق جدول زمان بندی موجود این مرکز در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری میلادی به بهره برداری خواهد رسید. شایان ذکر است تیمی از دانشجویانی که با استفاده از این بورسیه وارد دانشگاه California-Irvine می شوند در مسابقات جهانی بازی های رایانه ای که میلیون ها دلار جایزه در آن توزیع می شود حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mzEl6tyC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه