چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حرف‌های در گوشی بازار

8 سال پیش ( 1395/2/28 )
 

خساپا:

خبرها حاکی از آن است که این شرکت با تعدیل مثبت همراه خواهد شد. گویا این تعدیل مثبت قطعی است اما مقدار آن مشخص نیست. برخی گمانه‌زنی‌ها از انتظار تعدیل مثبت ۱۲۰درصدی حکایت دارد، همچنین زمزمه‌هایی از تعدیل 50درصدی سایپا نیز به گوش می‌رسد.

غشاذر:

خبرها حکایت از این دارد که شرکت پگاه آذربایجان غربی اموال و دارایی‌های مازاد خود را به ارزش بیش از ۱۰میلیارد ریال برای فروش به مزایده گذاشته است. همچنین یک دستگاه بسته‌بندی به قیمت پایه ۵میلیارد ریال و دستگاه بسته‌بندی دیگری به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و ماشین‌آلات موجود تولید و تاسیسات کارخانه قدیم به قیمت 9/4 میلیارد ریال در معرض فروش قرار گرفته‌اند که بهای تمام شده این اموال و دارایی‌ها بالغ بر 7/2 میلیارد ریال است.

بنابراین، در صورت فروش این دارایی‌ها به قیمت پایه، سودی معادل 3/7 میلیارد ریال عاید غشاذر می‌شود که با توجه به سرمایه ۴۰۰میلیارد ریالی این شرکت، به ازای هر سهم ۱۸ ریال سود شناسایی خواهد شد. شایان ذکر است که غشان برای سال ۹۵ سود هر سهم را ۳۴ریالی پیش‌بینی کرده است. بنابراین در صورت انجام مزایده، غشان با تعدیل مثبت ۵۳درصدی روبه‌رو خواهد شد.

شسینا:

گویا شرکت صنایع شیمیایی سینا نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان دارایی دارد که در افزایش سرمایه مرحله اول و طبق پیشنهاد هیات‌مدیره از مبلغ ۳میلیارد به ۶میلیارد تومان در صورت موافقت سازمان انجام خواهد شد، همچنین طبق برآوردهای انجام شده، «شسینا» افزایش سرمایه دیگری از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها از مبلغ ۶ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان را نیز در نظر دارد که به دلیل بحث معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها فعلا مسکوت مانده و تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است. در صورت مشمولیت معافیت مالیاتی این افزایش سرمایه با تصمیم سهامدار عمده انجام خواهد شد، اما اگر با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت ناچار به پرداخت مالیات شود انجام نمی‌پذیرد.

قندی‌ها:

شنیده‌ها حاکى از خریدوفروش حواله‌هاى سهمیه واردات در قیمت ٣٠٠ تومان است.

چکاپا:

خبرها حاکى از آن است که تسویه بدهى مالى شرکت از فروش ۵٧٧ واحد مسکونى تحت تملک محقق می‌شود و با فروش این واحدها تزریق نقدینگى به داخل شرکت می‌تواند افزایش سودآورى بسیار خوبى داشته باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SzA80aQd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه