دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(254)

جلب رضایت مشتری

9 سال پیش ( 1394/4/29 )
 

پرسش: کسب‌وکاری را در حوزه پوشاک مدیریت می‌کنم و بر این اساس با مشتریان زیادی سروکار دارم که رضایت آنها برایم مهم است. در این باره گاهی احساس می‌کنم که با این سابقه‌ نمی‌دانم مشتریانم از چه چیزی خوشحال و از چه موضوعی ناراحت می‌شوند، در این رابطه لطفا راهنمایی بفرمایید.

475707

پاسخ کارشناس: برخی نکات درمورد بسیاری از کسب‌وکارها صدق می‌کند. درواقع این نکات عمومی هستند و تمامی کسب‌وکارها با به‌کارگیری آنها با مشتریان‌شان ارتباط بهتری برقرار خواهند کرد. اینها نکاتی هستند که رعایت آنها به شناخت بهتر مشتری منجر خواهد شد.

یک: مشتریان معمولا کسب‌وکارهایی را که خدمات بهتری ارائه می‌کنند بر کسب‌وکارهایی که خدمات سریع‌تری ارائه می‌دهند، ارجح‌تر می‌دادند. در اکثر مواقع مشتریان پس از دریافت خدمات باکیفیت‌تر و سالم شروع به تبلیغ در آن زمینه می‌کنند و این نکته برای‌شان اهمیت بیشتری دارد.

دو: یکی از نکاتی که برای مشتریان اهمیت دارد، این است که کسب‌وکارها آنها را به یاد بیاورند. در واقع مشتریان زمانی که متوجه می‌شوند، کسب‌وکارها آنها را با نام خودشان صدا می‌کنند، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند، پس بهتر است که مشتریان خود را بهتر بشناسید.

سه: گاهی خوب است که مشتریان خودتان را سورپرایز کنید، این بهترین زمانی است که مشتریان از کسب‌وکار شما به دیگران تعریف کنند. در این باره کسب‌وکارها می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های متنوع به این هدف برسند.

چهار: مشتریان با کسب‌وکارهایی که با آنها حسن‌نیت دارند، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند. حسن‌نیت، باید بیشتر مبتنی بر اعمالی باشد که کسب‌وکار در بازار از خود نشان می‌دهد نه هزینه‌ای که خرج می‌کند. در این باره کسب‌وکارها باید نیات خیرخواهانه خود را به مشتریان نشان دهند.

پنج: ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان بعد از خرید، باعث بالاتر رفتن ارزش برندها خواهد شد، درواقع مشتریان معمولا با برندهایی که بعد از خرید آنها را رها نکرده و دائم پیگیر خرید‌های بعدی آنها هستند، ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.

اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق ایمیل business@ forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TPDcgzNL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه