پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(244)

ثبت برند زیورآلات

9 سال پیش ( 1394/4/10 )
 

پرسش: تولید‌کننده زیورآلات استیل هستم و چند سالی است که تحت عنوان یک برند محصولات خود را وارد بازار می‌کنم. به‌تازگی قصد دارم زیورآلاتی از جنس طلا تولید کنم. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌کنید که آیا تحت برند قبلی که برای محصولات استیل بود، محصولات جدید را وارد بازار کنم یا برند جدیدی را برای آن ثبت کنم؟

پاسخ کارشناس: معمولا به‌صورت کلی به کسب‌و‌کارهای کوچک پیشنهاد می‌شود که از استراتژی تمرکز استفاده کنند تا بتوانند جایگاه خوبی را در بازار و ذهن مشتری ایجاد کنند و اگر قصد توسعه محصول را دارند حتما تحت برند دیگری وارد بازار کنند، چون اگر با برند قبلی، محصول جدید وارد بازار شود و مشکلاتی داشته باشد، به کل برند ضربه وارد می‌شود و برند شناخته شده را زیر سوال می‌برد. از طرفی بهتر است، سعی شود در انتخاب اسم برند جدید دقت بسیار زیادی صورت پذیرد و ارتباط معنایی بین برند‌ها ایجاد شود که وقتی نام برند جدید مطرح می‌شود ناخودآگاه مشتری حس کند که این برند با برند قبلی ارتباط معنایی دارد.

89689

در این میان می‌توان از لحاظ هویت بصری، لوگو، بسته‌بندی و. . . ابتکارات جدیدی را انجام داد. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود از مشاوران برند که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک بگیریدتا که نقاط ضعف برند جدید مشخص شود. در این میان از بستر‌های تبلیغاتی که برند قبلی برای کسب‌و‌کار به وجود آورده است هم می‌توان در راستای تبلیغ برندی جدید استفاده کرد. به‌عنوان نمونه اگر از اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده می‌کنید، می‌توانید در همان صفحه اینستاگرام هم تبلیغات برند جدید خود را در ابتدای کار انجام دهید.

اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق ایمیل business@ forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OR6wrbxm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه