چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
برای حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا

تیم والیبال بانك سرمایه راهی میانمار شد

7 سال پیش ( 1395/6/1 )
 

تیم والیبال بانك سرمایه با بدرقه رسمی مسئولان بانك سرمایه و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی این بانك برای حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا راهی میانمار شد.

به گزارش روابط عمومی بانك سرمایه، تیم والیبال بانك سرمایه كه توانسته است به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به دست آورد، عصر روز یكشنبه 31 مرداد ماه، با بدرقه رسمی مسئولان بانك سرمایه و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه عازم كشور میانمار شد.

دراین مراسم كه در محل هتل المپیك تهران برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش های اعضای تیم و كادر فنی این تیم كه توانسته اند به مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا راه یابند، از حضور شایسته و موثر اعضای تیم والیبال بانك سرمایه درتیم ملی والیبال ایران، حاضر در مسابقات المپیك 2016 برزیل نیز قدرشناسی شد.

در ابتدای این مراسم دكتر بهمن خادم، عضو هئیت مدیره و معاون مالی بانك سرمایه با تشكر از سخت كوشی و مسئولیت شناسی اعضای این تیم گفت: ما در حالی تیم قهرمان والیبال بانك سرمایه را به عنوان نماینده شایسته والیبال جمهوری اسلامی بدرقه می كنیم كه برخی از اعضای كوشا و موفق این تیم ساعاتی قبل از برزیل به ایران رسیده اند و اكنون نیز در حال اعزام به كشور میانمار هستند و این موضوع نشانگر آن است كه ایرانی غیرتمند و مسئولیت شناس برای سربلندی میهن عزیز خود حاضر است از همه توان و ظرفیت خود استفاده كند.

وی افزود: با اتكال به خداوند بزرگ و پشتوانه قوی فنی و تاكتیكی تیم والیبال سرمایه پرچم پر افتخار ایران اسلامی، بعد از اهتزار در میهن اسلامی، توسط این تیم در منطقه و جهان به اهتزاز در خواهد آمد و با پشتیبانی و حمایتی كه از این تیم صورت می گیرد و همت مربیان و اعضای سخت كوش و مسئولیت شناس تیم، باید منتظر افتخار آفرینی های تیم والیبال سرمایه به عنوان نماینده شایسته ایران اسلامی در صحنه های بین المللی باشیم.

در این مراسم همچنین مصطفی كارخانه، سرمربی تیم والیبال بانك سرمایه با تشكر از آمادگی و حضور همه جانبه اعضای تیم برای دست یافتن به پیروزی های بیشتر گفت: لازم می دانم از پشتیبانی ها بی دریغ بانك سرمایه از این تیم تشكر كنم و متقابلا حضور مسئولانه و موثر اعضای تیم والیبال بانك سرمایه را كه با تعصب و سخت كوشی به خوبی پاسخگوی این حمایت های سازنده بوده اند، را ارج بنهم.

وی افزود: تیم والیبال بانك سرمایه، امروز عازم مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا است و ما سخت امیدواریم كه اعضای شایسته و آماده این تیم بتوانند نوار پیروزی های منطقه ای و جهانی خود را نیز با موفقیت در جام باشگاه های آسیا كامل كنند.

همچنین در حاشیه این مراسم محمد نائیجی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی بانك سرمایه، اعلام كرد: علیرغم خستگی برخی اعضای تیم كه در مسابقات جهانی المپیك 2016 برزیل حضور داشته اند و بلافاصله عازم مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا هستند، اما غیرت، تعصب، سخت كوشی و آمادگی این جوانان عزیز، نوید بخش پیروزی های غرورآفرین در این مسابقات است و من امیدوارم كه به دعای خیر مردم عزیز، تیم والیبال بانك سرمایه بتواند دل ملت عزیز و بزرگ ایران را با پیروزی و موفقیت در این مسابقات و راهیابی به مسابقات باشگاه های جهان شاد نماید.

گفتنی است مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دوم تا دهم شهریورماه به میزبانی كشور میانمار برگزار خواهد شد. در این رقابت ها 16 تیم از قاره آسیا حضور دارند كه مسابقات دور مقدماتی خود را در چهار گروه پیگیری خواهند كرد، تیم والیبال بانك سرمایه قهرمان لیگ برتر سال 94 ایران نیز به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شركت می كند.

تیم والیبال بانك سرمایه ساعت 10 شب یكشنبه با پرواز ماهان به بانكوك پرواز كرد و از آنجا راهی كشور آسیایی میانمار خواهد شد.

شایان ذكر است مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، علی جلالی، لوكاس ژیگالدو ،چاچیچ، قاسم كارخانه، علی شفیعی، عادل غلامی، فرهاد ظریف ١٢ بازیكن بانك سرمایه در این رقابت ها هستند و مصطفی كارخانه به عنوان سرمربی، محمدرضا تندروان و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) و حسین حسینی به عنوان سرپرست تیم بانك سرمایه را در این رقابت ها همراهی می كنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ygnSPkO4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه