چهارشنبه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 4 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید گاز غنی از میدان گاز پارس جنوبی در دولت یازدهم با افزایش ١٦٩,١میلیون مترمکعبی در روز از ٢٣٥.٥ میلیون مترمکعب در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم به ٤٠٤.٦ میلیون مترمکعب در روز در اسفندماه سال ٩٤ رسید.

به گزارش شانا، توسعه و تکمیل هدفمند میدان گازی پارس جنوبی از جمله اهداف وزارت نفت در دولت یازدهم بوده که اکنون با گذشت سه سال از روی کارآمدن دولت، شاهد روند افزایشی تولید گاز غنی از این میدان گازی مشترک با قطر هستیم.

تولید گاز پارس جنوبی به ٤٤٠ میلیون مترمکعب در روز افزایش یافت

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در گزارشی که به تبیین عملکرد وزارت نفت در حوزه‌های مختلف پرداخته با اشاره به توسعه و تولید گاز از میدان گازی پارس جنوبی گفته است: میزان تولید گاز غنی از میدان گازی پارس جنوبی در دولت یازدهم از روند افزایشی قابل توجهی برخوردار بوده است.

این معاونت در ادامه با اشاره به تولید روزانه ٢٣٥,٥ میلیون مترمکعب گاز غنی از پارس جنوبی در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم (٦ ماهه اول سال ١٣٩٢) ادامه می‌دهد: این میزان به ٣٦٠.٣ میلیون مترمکعب در روز درسال ١٣٩٤ رسید. برپایه این گزارش، میزان تولید گاز غنی از میدان گازی پارس جنوبی در اسفندماه ١٣٩٤ به ٤٠٤,٦ میلیون مترمکعب در روز رسید.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، امسال شاهد تولید فازهای ١٧، ١٨ و ١٩ میدان گازی پارس جنوبی خواهیم بود، ضمن اینکه دو سکوی بهره‌برداری، احداث خط لوله انتقال گاز از دریا به خشکی و واحدهای تصفیه گاز و همچنین بهره‌برداری از طرح توسعه فازهای ١٧ و ١٨ از جمله برنامه‌هایی است که امسال در دستور وزارت نفت برای توسعه این میدان مشترک گازی قرار دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f6RwTyh4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه