پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

دیزنی روی بهبود وضعیت سلامتی كودكان بیش از پیش تمركز می‌كند. به منظور نیل به این هدف، دیزنی هفته جاری كمپین HealthilyEverAfter# را در انگلستان راه‌اندازی كرد. این کمپانی با هدف اطلاع‌رسانی به پدر و مادر‌ها  (به خصوص مادران) می‌خواهد آنها را از تلاش خود برای مهار كردن چاقی كودكان باخبر سازد.برای بیش از 90 سال، شركت والت دیزنی از طریق داستان‌سرایی، تصویرسازی و بازی؛ الهام‌بخش خانواده‌ها بوده است. در سال 2006 دیزنی اولین شركت رسانه‌ای بزرگ جهان بود كه اقدام به ارائه یكسری دستورالعمل‌های تغذیه‌ای واضح و روشن كرد كه شامل آموزش پدر و مادر‌ها به منظور توسعه غذا‌های متعادل از لحاظ مواد مغذی برای بچه‌ها به وسیله برند‌ها و شخصیت‌های خود می‌شد.

كمپین HealthilyEverAfter# روند عمل دیزنی به تعهدش مبنی بر الهام بخشیدن به خانواده‌ها در انگلستان برای انجام فعالیت‌های بیشتر و در نتیجه برخورداری از زندگی سالم‌تر را ادامه می‌دهد.لینك dis.ne/6008Bnt6u شما را به سوی وب‌سایت الهام گرفته شده از دیزنی انگلستان هدایت می‌كند. در آنجا مصرف‌كنندگان به مقالاتی پیرامون سلامتی دست خواهند یافت كه الهام بخش و مشوق خانواده‌ها برای حفظ تناسب اندام می‌شود.

از جمله این مطالب می‌توان به رهنمود‌های تغذیه‌ای دیزنی، تمرین‌های ورزشی الهام گرفته شده از شخصیت‌ها و دستور‌های تهیه غذا مثل ظرف ناهار سیندرلا اشاره كرد. این غول تفریحات خانوادگی امیدوار است این كمپین بتواند دیزنی را به‌عنوان یك برند پرتلاش از دیگران متمایز كند كه بچه‌ها و خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهد. این كمپین همچنین در راستای كمك به انتقال پیام سلامتی به همه مردم جهان، بسیاری از شخصیت‌های نمادین خود را در قالب شش ویدئوی جدید به تصویر كشیده است. این شركت همچنین به مشاركت با دیگر سازمان‌ها در راستای نیل به این هدف فكر می‌كند.

دیزنی با شركای خود به منظور درك رفتار‌های كودكان و نحوه تحریك آنها به انجام فعالیت‌های بیشتر كار می‌كند. دیزنی قابلیت آن را دارد كه از ترویج یك سبك تغذیه‌ای سالم‌تر میان كودكان و خانواده‌های‌شان پدیده‌ای جالب و ساده بسازد. دیزنی برای مدتی از تلاش‌ها در این زمینه در انگلستان حمایت می‌كرده است.سابقه تعهدات دیزنی به سال 2006 بازمی‌گردد كه با استفاده از برند‌ها و شخصیت‌هایش یكسری نكات راهنمای تغذیه‌ واضح و مشخص را برای شریك‌های خود تدوین كرد.

در سال 2011 ابزار«Mickey Check» در قالب یك آیكون مواد مغذی فروخته شده در فروشگاه‌ها، اینترنت، رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری در استراحتگاه‌های ایالات متحده آمریكا را شناسایی می‌كرد.دستبند‌های «MagicBand» برای مثال به مصرف‌كنندگان كمك می‌كرد تا در پارك‌های دیزنی‌لند به شكلی مؤثر‌تر از قبل به ماشین‌ها، رستوران‌ها و دیگر امكانات آن دسترسی یابند. البته وضعیت تولید ردیاب‌های تناسب اندام برای كودكان هنوز مشخص نیست. حفظ حریم خصوصی به‌طور طبیعی یك نگرانی عمده در این میان به شمار می‌رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/79M1vxOl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه