پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز پنجشنبه 11 مرداد 1403 در اغلب محصولات شیب صعودی دارد. از ابتدای معاملات امروز خرید و فروش در بنگاه ها نسبت به روز گذشته گران تر شده است طوری که در محصولات داخلی تغییر قیمت از یک میلیون تومان تا 38 میلیون تومان و در محصولات مونتاژی از یک میلیون تومان تا 90 میلیون تومان است. البته با وجود تغییر ایجاد شده، تعدادی از خودرو ها درحالت ایستایی خود باقی ماندند.

همچنین با توجه به بالا رفتن نرخ دلار و رسیدن آن به کانال 60 هزار تومانی، بازار خودرو به موازات افزایش قیمت دلار جهشی صعودی پیدا کرذه و قیمت  محصولات داخلی و مونتاژی با روند افزایشی گزارش می شوند.

جهش قیمت خودرو به موازات افزایش قیمت دلار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت محصولات داخلی با توجه به داده های اعلامی از روند صعودی برخوردار شدند.

پژو پارس TU5 از سدان های پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو محسوب می شود. خودروی مذکور امروز هشت میلیون تومان افزایش یافته و به روند نوسانی خود در آخر هفته خاتمه داد. این خودرو پس از افزایش قیمت، به نرخ 871 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از گران ترین نوع خود، با رشد 20 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده 999 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به شمار می رود که در طول هفته روند افزایشی چشمگیر به خود گرفته بود و خود را به بالای یک میلیارد رساند، امروز نیز با افت 38 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 12 میلیون تومان در بازار به فروش  می رسد. البته با وجود افت چشمگیر هنوز قیمت خودرو مذکور میلیاردی است.

اطلس از جدید ترین محصولات و نوسانی ترین شرکت سایپا با افزایش هفت میلیون تومانی در کانال 539 میلیون تومانی قرار گرفت.

شاهین اتوماتیک G مانند سایر محصولات سایپا روند افزایشی را تجربه کرده و با رشد 14 میلیون تومانی به محدوده 810 میلیون تومان بازگشت.

قیمت خودرو های مونتاژی

قیمت بازار محصولات مونتاژی امروز تا 90 میلیون تومان افزایش پیدا کردند.

کی ام سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر با افزایش 16 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 646 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس این شرکت به شمار می رود که افازیش چشمگیر 90 میلیون تومانی نسبت به روز های گذشته به قیمت دو میلیارد و 220 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

فیدلیتی (7 نفره) از نوسانی ترین محصولات شرکت بهمن موتور، از ابتدای معاملات امروز 20 میلیون تومان ارزان ترشده و به نرخ یک میلیارد و 950 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

فونیکس FX از محصولات نوسانی مدیران خودرو، از ابتدای معاملات امروز 54 میلیون تومان گران تر شده و به قیمت دو میلیارد و 270 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2pAtbTm0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه