جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(280)

تفکیک جنسیتی مشتریان

8 سال پیش ( 1394/6/7 )
 

پرسش: به‌تازگی بوتیکی را راه‌اندازی کردم که لباس‌های متنوعی را به مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف ارائه می‌دهد؛ با توجه به اختلاف‌سلیقه زنان و مردان در انتخاب محصول، برای فروش بهتر باید چه ویژگی‌هایی را مدنظر قرار داد و چه تصمیماتی را اتخاذ کرد؟

پاسخ کارشناس: تفاوت‌های فاحشی بین عادت خرید مردان و زنان وجود دارد و این موضوع را حتی می‌توان از لحاظ روانشناسی نیز مورد بررسی قرار داد؛ به‌صورت کلی مردان ممکن است خرید را دوست داشته باشند اما خرید کردن برای آنها به‌اندازه‌ای که برای زنان لذت‌بخش‌ و دارای اهمیت است، از اهمیت بالایی برخوردار نیست و معمولاً درصورتی‌که نیاز به چیزی داشته باشند اقدام به خرید می‌کنند اما زنان از فرآیند خرید لذت می‌برند و به چشم یک تفریح به آن نگاه می‌کنند.

46569708 89 9 از طرفی مردان تمایل دارند فرآیند خرید را به‌سرعت پایان دهند و علاقه‌ای به طولانی شدن خرید ندارند و فروشندگان باید این نکات را مدنظر قرار دهند که تمایل ندارند سایر محصولات فروشندگان را ببینند. در این میان به این موضوع هم باید توجه شود که مردان علاقه‌ای ندارند با شخص دیگری به خرید بروند و فرآیند خرید آنها طولانی شود اما زنان برعکس این موضوع، علاقه دارند با دوستان خود به خرید بروند و از همین موضوع می‌توان استفاده‌های زیادی کرد و سعی شود فضایی را در فروشگاه متناسب روحیات زنان و مردان طراحی کرد.

مقایسه قیمت برای مردان از اهمیت بالایی برخوردار است و بیشتر علاقه دارند در مواقع حراج خرید کنند و در موقع فروش محصول به آقایان حتماً باید به موضوع قیمت باید توجه شود اما موضوع قیمت برای زنان به‌اندازه مردان از اهمیت بالایی برخوردار نیست. البته رفتار مردان جوان در خرید مانند زنان است و این بدان معنی است که عادات خرید در مردان متناسب با رشد سن‌شان تغییر می‌کند. اگرچه عادات مردان و زنان در خرید با هم فرق دارد اما به یاد داشته باشید که انتظارات آنها از یک فروشگاه الکترونیکی در مورد پشتیبانی مشتری، زمان بارگذاری وب‌سایت، امنیت و سهولت خرید مشابه یکدیگر است.

زنان لباس‌های موردعلاقه‌شان را امتحان می‌کنند، بقیه رنگ‌های آن را درخواست می‌کنند، در ذهن‌شان آن را با بقیه لباس‌های‌شان ست می‌کنند، برچسب قیمتش را می‌بینند، از تخفیف آن سوال و بررسی می‌کنند متناسب با بودجه‌شان هست یا خیر. مهم نیست زنان از فروشگاه خرید می‌کنند یا وب‌سایت. باید مدل‌ها و پیشنهادهای مختلف را ببینند و بررسی کنند؛ چه با گشتن در فروشگاه چه با نشستن روی مبل و بررسی محصولات سایت.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hMrVeZwO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه