چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. این نمایشگاه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که با وقفه‌ای یک ساله همراه بود و از این رو اهمیت برگزاری آن بیش از پیش است.

یاشار فروهر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بورس گفت: این نمایشگاه طی روزهای بیستم تا بیست و سوم تیرماه سال جاری در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی با اشاره به فعالیت‌های جنبی نمایشگاه بیان کرد: همچنین طی برگزاری این نمایشگاه، همایش تخصصی بورس برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بورس با ذکر این مطلب که هدف نهایی از برگزاری این همایش‌ها افزایش آگاهی مخاطبین است، عنوان کرد: تلاش می‌شود در این سلسله همایش، دستاوردهای سه صنعت مذکور برای مخاطبان تشریح شود و برای اطمینان از محتوای کیفی همایش‌ها، مباحث و مقالات تخصصی که قرار است مطرح شود، ابتدا توسط کمیته علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس بانک مرکزی و بیمه مرکزی باید آنها را تایید کنند.

یاشار فروهر با اشاره به این موضوع که طی هشت سال گذشته حضور بازار سرمایه در عرصه‌های بین‌المللی مغفول بود، عنوان کرد: قطعا فعالان معتبر عرصه جهانی بازار سرمایه، در همایش و غرفه‌های نمایشگاه حضور خواهند داشت. سه ماه تا برگزاری نمایشگاه زمان باقی است و در این مدت مقدمات حضور کشور‌های دیگر ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از نتیجه مبارکی که با پیوستن سازمان بورس و اوراق بهادار ایران به آیسکو ایجاد شده بیشترین بهره‌برداری حاصل شود، افزود: ابعاد بین‌المللی نمایشگاه باید تقویت شود و در خصوص حضور فعالان خارجی بازار سرمایه در نمایشگاه نهم، حتما با سازمان آیسکو و زیرمجموعه‌های آن مذاکره خواهیم کرد.

دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بورس ادامه داد: برای حضور بورس‌های عمان، ترکیه، آلمان، لوکزامبورگ و کره در غرفه‌ها و همایش‌ها مذاکراتی انجام شده یا در حال انجام است و اکنون منتظر دریافت پاسخ هستیم. همچنین از سفارتخانه‌ها دعوت خواهیم کرد که شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در سه حوزه بورس، بانک و بیمه کشور خود را معرفی و آنها را برای حضور در نمایشگاه ترغیب کنند و امید است ارتباط بین‌المللی دور افتاده این سه حوزه پس از هشت سال مجددا برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که از چهره‌های معتبر که شرایط همکاری متقابل ایران و دیگر کشور‌ها را فراهم می‌کنند، استفاده شود.

دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بورس با بیان اینکه سازمان بورس برای سال 95 تبیین اولویت‌ها و سیاست‌های توسعه‌محور را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ما تلاش می‌کنیم این اولویت‌ها و سیاست‌ها به‌صورت روزانه و جداگانه در غرفه سازمان بورس تشریح شود تا مخاطبین نمایشگاه از اولویت‌های سال 95 سازمان مطلع شوند و بتوانند براساس آن برنامه‌ریزی‌های اقتصادی خود را تنظیم کنند.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی با تاکید بر اهم اقدامات پیش‌بینی شده در نمایشگاه بیان کرد: با توجه به تجربه گذشته و نیاز اعلام شده، در سالن اصلی سازمان بورس فضای جداگانه‌ای برای رسانه‌ها تعبیه شده است. همچنین رسانه‌ها می‌توانند از امکانات شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس استفاده کنند.

در پایان یاشار فروهر به کمپین خبری نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: کمپین خبری نمایشگاه تدوین و در شورای سیاست‌گذاری تصویب شده است و براساس برنامه‌ای که در آن پیش‌بینی شده شاهد حضور حداکثری مخاطبان در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خواهیم بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bRrIdSye
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه