یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که فروش آی‌پد در مسیر كاهش اتكای  اپل  روی آیفون نقشی حیاتی را ایفا می‌كند. یك شخص آشنا به فعالیت‌های  اپل مدعی شد كه این برند در رویدادی در روز 16 اكتبر از یكسری آی‌پد‌های جدید رونمایی خواهد كرد، در چنین وضعیتی  اپل شروع به كاهش سرعت روند فروش كامپیوتر‌های تبلت خود كرده است. به گفته این فرد كه خواسته اسمش فاش نشود،  اپل  نسخه جدید آی‌پد 7/9 اینچی خود و یك آی‌پد مینی كوچك‌تر را ارائه می‌دهد. البته هنوز مقامات رسمی این خبر را اعلام نكرده‌اند. سایت خبری Re/code قبلا خبر داده بود كه در این رویداد همچنین كامپیوتر‌های iMac جدید معرفی می‌شوند.

فروش آی‌پد در مسیر كاهش اتكای  اپل  روی آیفون ایفاگر نقشی حیاتی بوده كه در حال حاضر حدود نیمی از درآمد شركت و حجم سود آن را تامین می‌كند اما این برند با كاهش سرعت روند فروش آی‌پد همزمان با رشد بازار تبلت رو به رو است كه مدل‌های ارزان‌تر محبوبیت پیدا كرده و مردم گوشی‌های هوشمند خود را سریع‌تر از تبلت‌ها ارتقا می‌دهند. فروش آی‌پد كه در سال مالی گذشته 32 میلیارد دلار برای  اپل  درآمدزایی كرد، برای دو دوره سه ماهه متوالی كاهش یافت. ترودی مولر، یكی از سخنگویان  اپل، از اظهار نظر درباره این موضوع امتناع كرده است.  اپل  فرصت انتخاب رنگ طلایی برای آیپد‌های  full-size  خود را به آپشن‌های قبلی‌اش افزوده است.

این شركت از اكتبر گذشته آی‌پد جدید را معرفی نكرده و كاربران به جای آن به آیفون‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ‌تر روی آورده‌اند كه از آن جمله می‌توان به iPhone 6 Plus  جدید  اپل  كه ماه گذشته معرفی شد و نمایشگری 5/5 اینچی داشت، اشاره كرد. به گفته افراد آشنا با برنامه‌های این شركت،  اپل  همچنین در حال توسعه یك آی‌پد بزرگ‌تر با نمایشگری 9/12 اینچی است كه سال آینده معرفی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vVys4Me6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه