پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش رویترز، در زمان‌های گذشته که چندان هم دور نیست، تمام نامزدهای سیاسی معتبر برای شرکت در انتخابات ایالتی یا انتخابات ریاست جمهوری در فلوریدا، کمپین انتخاباتی برگزار می‌کردند و لزوما باید دولت کوبا را محکوم و اعتقاد خود را نسبت به اینکه در نهایت تحریم‌ها، کاسترو را از قدرت برکنار خواهد کرد اعلام می‌کردند.  

سیاست مذکور طی سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری کاهش یافته است، زیرا مهاجران کوبایی که در جنوب ایالت «فلوریدا» زندگی می‌کنند تمایل دارند روابط مستقیم خود را با کشور زادگاهشان رواج دهند.  کوبا همچنان یک موضوع سیاسی مهم در «فلوریدا» و حتی در سراسر آمریکا است؛ اما این مسئله به موضوعی بسیار پیچیده‌تر تبدیل شده است. 

این تغییر اجازه داده که شمار قابل توجهی از سیاستمداران آمریکایی تحریم علیه کوبا را به‌عنوان سیاستی شکست‌خورده بشناسند و بر سر این موضوع بحث کنند که موضوع شکستن تحریم‌های اعمالی و پایان‌دادن به دشمنی علیه این جزیره بهترین فرصت برای ترویج آینده‌ای بهتر برای خود در کوباست. 

این تغییر نشانه‌هایی نیز در کاخ سفید داشته است و مشاوران رییس‌جمهور در حال بررسی این مسئله هستند که با گسترش روابط خود با کوبا به چه میزان از پیشرفت دست پیدا می‌کنند؛ آرمانی که به‌زعم این مقاله باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا مدت‌هاست در سر دارد.  اوباما زمانی که در سال 2004 نامزد انتخاباتی مجلس سنا بود، به نفع لغو تحریم‌ها علیه کوبا رأی داده بود، اما طی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008 از این موضع عقب کشید.  چارلی کریست، نامزد دموکرات فرمانداری فلوریدا نیز اشاره کرده است که تحریم، سیاستی از رده خارج است که باید کنار گذاشته شود. او اعلام کرد که در نظر دارد طی کمپین انتخاباتی خود به کوبا نیز سفر کند.  

کلینتون که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات برای سال 2016خواهد بود، در زندگی‌نامه خود که شخصا آن را نوشته و اخیرا منتشر شده، اعلام کرده که امروز موافق با پایان‌دادن به تحریم است و آن را نوعی استراتژی شکست‌خورده می‌داند. وی این موضع خود را طی مصاحبه در مجله‌ای نیز اعلام کرده بود. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QClZoMns
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه