پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برند خودش می‌آید

8 سال پیش ( 1395/3/25 )
 

مرکز خرید تندیس در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده و جزو قدیمی‌های این دسته از مراکز در این منطقه است. این مجتمع تجاری قدمتی 12 ساله دارد و بعد از مرکز خرید قائم دومین مجموعه تجاری منطقه شمیرانات به حساب می‌آید. با اینکه نسبت به دیگر همسایه‌هایش در این ناحیه قدیمی‌تر است (مثل پالادیوم و ارگ) اما لوکس و شیک بودنش را حفظ کرده و مدام در حال تغییر و تحول است.

نورپردازی زیبا، معماری چشم‌نواز و از همه مهم‌تر حسن اعتماد و اطمینانی که بین فروشنده‌ها و مراجعان برقرار شده از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار مدرن است. این مرکز در دل یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین مناطق پایتخت واقع شده و قطعا قیمت‌های ملک، اجاره‌بها و همچنین اجناس عرضه شده در آن باید بالا باشد.

آقای سیدامید هاشمی، مدیر این مرکز تجاری است که سه سال است مسئولیت اداره آن را به عهده دارد. وی درباره این مجتمع می‌گوید: مردم چه بخواهند یا نخواهند برای تفریح و رفتن به ارتفاعات شمالی تهران باید دور این مجتمع گردش کنند. سال‌های سال است که اینجا بورس بوده و مردم با آن آشنایی کامل دارند و قبل از اینکه مال‌های جدیدی احداث شوند، یکی از پیشروها در زمینه فروش متمرکز فروشگاهی در تهران بوده است.

اندرون مجتمع

مجتمع تجاری تندیس چهار طبقه تجاری و پنج طبقه اداری دارد. ضمن اینکه در کنار مرکز یک پارکینگ طبقاتی هم فعال است که آن هم پنج طبقه است و برای 270 دستگاه خودرو گنجایش دارد. ساعت کار پارکینگ با مجموعه تندیس متفاوت است و از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال است. ساعت کار مرکز خرید تندیس از 10 صبح تا 10 شب است.

این مرکز در تمام طول سال به غیر از ‌بعضی از تعطیلات و روزهای خاص یکسره باز و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی است. البته این مجموعه غیر‌اهالی پایتخت و شمیران‌نشین مشتری از سایر شهرها و حتی کشورهای خارجی هم دارد. روزانه عده زیادی از اطراف تهران و شهرهای دور و نزدیک به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.

در ناحیه شمیران و اطراف آن سفارتخانه‌ها، کنسولگری و نمایندگی‌های سیاسی زیادی وجود دارند که اتباع خارجی مقیم تهران در آن جای گرفته‌اند. این افراد هم جزو مشتریان دائمی این مرکز هستند و برای بازدید، خرید و تفریح حتما به اینجا سرکشی می‌کنند.  اجناس و کالاهای مورد عرضه در این مجموعه قدیمی بیشتر پوشاک و ساعت است.

هاشمی مدیر مجموعه می‌گوید: اکثر صنوف اینجا مربوط به پوشاک است و بعد از آن ساعت‌های لوکس. البته همه چیز داریم و جنس‌مان جور است. پوشاک، ساعت، عینک، طلا و جواهر، بدلیجات، لوازم و وسایل آرایشی بهداشتی از جمله اقلامی هستند که در این مرکز به فروش می‌رسند. می‌شود گفت مرکز خرید تندیس نوعی برندفروشی است و تجمع مارک‌های معتبر.

هاشمی در این خصوص می‌افزاید: کسبه اینجا خودشان برند هستند، همه قدیمی و صاحب‌نام و مورد وثوق مردم. ما در مدیریت و مردم با آنها آشنایی کامل داریم و برای همه شناخته شده هستند.

بیشترشان قدیمی‌های همین منطقه هستند که از زمان تاسیس این مرکز به اینجا نقل مکان کرده‌اند. نزدیک به 60درصد فروشنده‌های اینجا بدون تغییر پابرجا و ثابت مانده‌اند و کارشان را ادامه می‌دهند.

هاشمی در تکمیل صحبت‌هایش می‌گوید: کاسب و فروشنده خوب از برند خوب بهتر است؛ کاسب خوب باشد برند خودش می‌آید!

قیمت‌ها و مغازه‌ها

مرکز خرید تندیس 180 واحد تجاری دارد و 88 واحد اداری. مساحت کل زمین این مجموعه حدود 14هزار مترمربع و زیربنای هر طبقه سه هزار متر است. یکی از حسن‌های این مرکز خرید تعدد و تکثر متراژ مغازه‌هاست.

کوچک‌ترین مغازه‌ها 6 متر و بزرگ‌ترین که مربوط به رستوران طبقه آخر است، 640 متر مساحت دارند. تمام واحدهای این مجتمع به‌صورت تملکی واگذار شده‌اند. متراژ مغازه‌ها به ترتیب 6، 10، 12، 16، 18 و 20 متری است. البته فروشگاه‌های بزرگ‌تر از این هم هستند که تعدادشان کمتر است. مثلا شهرکتاب مستقر در این مجموعه 400 متر مساحت دارد. قیمت فروش ملک بنا به جایگاه و دسترسی و پاخور مناسب بین 80 تا 150میلیون تومان در هر مترمربع بالغ می‌شود.

بیشتر واحدهای این بازار مدرن اجاره‌ای است و قیمت آن با توجه به شرایط جا و دید مناسب معمولا 800هزار تا یک میلیون تومان برای هر مترمربع است. به‌ظاهر رهن خیلی طرفدار ندارد و بنا به کرایه دادن و اجاره گرفتن است.

مثلا یک مغازه 12 متری در طبقه دوم این مجموعه چیزی بین 8 تا 12میلیون تومان هزینه‌ اجاره‌اش می‌شود. البته این اعداد و ارقام قابل تبدیل است و به توافق بین مالک فروشگاه و مستاجر بستگی دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DzGetXFT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه