چهارشنبه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 4 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس جمهوری در ادامه برنامه های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور به ویژه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد؛ با تفکیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را تشکیل داد.

بر این اساس جمشید انصاری را به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و محمدباقر نوبخت را به عنوان «رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.

با حکم رئیس جمهوری سازمان اداری و استخدامی احیا شد

درحکم رئیس جمهوری برای جمشید انصاری آمده است:

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد 1395 شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.

رئیس جمهوری همچنین در حکم جداگانه ای، دکتر محمدباقر نوبخت را به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد 1395 شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.
پیش از این، محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود به تشریح مصوبه شورای عالی اداری در مورد احیای سازمان امور اداری و استخدامی پرداخته و گفته بود: اصل 126 قانون اساسی مربوط به برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی می شود که از اختیارات رئیس جمهوری است اما در سال 86 سازمان برنامه و بودجه منحل و معاونت های برنامه ریزی در استان ها زیر نظر استانداری ها تشکیل شدند.

وی افزود: استدلال دولت این است که مسائل مربوط به برنامه بودجه و امور اداری استخدامی براساس قانون اساسی از وظایف رئیس جمهوری است و می تواند در صورت صلاحدید آن را تفویض کند و انحلال سازمان برنامه و بودجه و ادغام آن در وزارت کشور و زیرمجموعه استانداری ها در استان ها خلاف قانون اساسی بوده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZBacirgv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه