شنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Sat, 19 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

اهداف بازاریابی محتوایی

10 سال پیش ( 1393/12/26 )
 

آیا می دانستید هدف در بازاریابی محتوا جذب مشتریان و مصرف کننده ها با تولید و ساخت محتوای مفید و کاربردی برای ایجاد تعامل و بحث و تبادل نظر و همچنین ایجاد تغییر و بهبود رفتار مصرف کننده است؟ بازاریابی محتوایی امروز به یک فرآیند جدایی ناپذیر در بازاریابی تبدیل شده است. در اصل، بازاریابی محتوا یک هنر در ارتباط با مشتریان است بدون چشم انداز فروش! به‌جای فروش محصولات و خدمات شما این بار از مشتری خود یک مشتری هوشمند می سازید. چگونه ؟ با ارائه اطلاعات مفید تخصصی.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

نتیجه این استراتژی در بازاریابی به‌دست آوردن مشتریان متعهد و پایدار است که در ازای اطلاعات مفیدی که از شما دریافت می کنند به شما وفادار خواهند بود. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از روش بازاریابی محتوایی استفاده می کنند مانند مایکروسافت، سیسکو و ... همین‌طور بسیاری از کسب و کارهای کوچک و هر کسی که محصول یا خدماتی برای فروش دارد.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qmaXiwAs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغری
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه