شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

بارگذاری نا‌محدود فایل

8 سال پیش ( 1395/2/8 )
 

دراپ باکس امکان اشتراک‌گذاری نامحدود خود را در لندن راه‌اندازی می‌کند. در دراپ باکس امکان به اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌ها وجود دارد. این کار با ایجاد لینک برای هر فایل قابل انجام است، همچنین شما امکان دسته‌بندی فایل‌ها براساس نوع پسوند را به آسانی خواهید داشت.

اطلاعات ذخیره شده در ابرهای اطلاعاتی (cloud)، در ظاهر فضایی از هارددیسک اشغال نمی‌کنند اما در عمل، زمان همگام‌سازی اطلاعات روی Mac و Pc، اغلب در محلی ذخیره می‌شوند. حال Dropbox قصد دارد این فرآیند را با رونمایی از سرویس نامحدود خود در لندن ساده‌تر کند.

بعد از ظهور نرم‌افزارهای تحت وب و استفاده بیش از پیش کاربران از این‌گونه نرم‌افزارها، نیاز به فضایی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها حس می‌شد تا هر شخصی بتواند بدون احتیاج به وسایل ذخیره‌سازی مانند فلش آنها را جابه‌جا کند. با ورود بحث محاسبات ابری و عدم نیاز به فضای محلی برای ذخیره‌سازی، افراد برای ذخیره فایل‌ها و اسناد خود آنها را در اکانت و حساب شخصی خودشان در اینترنت ذخیره‌سازی می‌کنند. 

ایده اصلی این طرح جلوگیری از ذخیره کامل اطلاعات و ذخیره تنها تعدادی کلید میانبر است، مانند کاری که قبلا در تلفن هوشمند Robin ساخت Nextbit انجام شده. این کار دو مزیت دارد؛ یکی ایجاد فضای خالی توسط cloud و دیگری وجود فضایی امن هنگام استفاده و اشتراک‌گذاری آنها است. این طرح اتفاق جدید و متفاوتی نیست. سرویس loud c مایکروسافت، skydrive، این طرح را روی ویندوز هشت، قبل از حذف onedrive از ویندوز ۱۰ اجرا کرده بود.

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 469pg

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/egvkPZ3y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه