شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد

ایجاد شركت صادراتی در حوزه طراحی و تامین قطعه

8 سال پیش ( 1394/5/17 )
 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ایجاد شركت صادراتی در حوزه مهندسی، طراحی و تامین قطعه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شرکت زمینه همكاری قطعه‌سازان داخلی با برندهای مطرح جهانی فراهم می‌آید و این امر علاوه بر تاثیر مستقیم بر افزایش كیفیت تولیدات، توان شركت‌های ما را نیز افزایش می‌دهد. به گزارش ایكوپرس، هاشم یكه زارع در دیدار از شرکت اورند پلاستیک با بیان اینكه شركت جدید می‌تواند از راه‌های مختلف در این عرصه فعالیت كند، اظهار كرد: با توجه به توافق هسته‌ای و ایجاد فضای مثبت بین‌المللی، این شركت در وهله نخست می‌تواند قطعات مورد نیاز برای محصولات صادراتی را تامین كند. در شیوه دیگر نیز قطعات طراحی و تولید شده می‌توانند وارد بازارهای صادراتی شوند.

وی افزود: یكی از مواردی كه در فصل جدید از همكاری‌های بین‌المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شركت‌های خارجی دنبال می‌شود، به دست آوردن سهمی قابل قبول از بازار خودرو و قطعه منطقه است. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: هدف‌گذاری برای خودروساز شدن به معنی واقعی از دو سال گذشته آغاز شده و 80درصد از تحقق این هدف مهم به دوش قطعه‌سازان است و شركت ساپكو باید آن را اجرایی کند.

یکه‌زارع افزود: شركت ساپكو در برهه‌ای از فعالیت خود تنها به تامین كننده قطعه تبدیل شد، اما وقت آن رسیده كه بحث مهندسی و تحقیق و توسعه را در اولویت كاری خود قرار دهد. از این رو راه‌اندازی شركت جدید نیز تا اندازه زیادی می‌تواند به تحقق این امر مهم كمك كند. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به ضرورت ارتقای صنعت قطعه گفت: شرایط فعلی و آینده صنعت خودرو ایجاب می‌كند كه قطعه سازانی توانمند، سكان كار را به دست گرفته و با تكیه بر تولید كیفی پیش ببرند. وی اظهار كرد: متاسفانه در یك برهه زمانی، فشارهای خارجی و سوء‌مدیریت باعث شد تا خودروسازان از مقوله كیفیت غافل شوند كه نتیجه آن را در گلایه‌های امروز مشتریان می‌بینیم. 

مدیرعامل شرکت اورند پلاستیک نیز در این دیدار اظهار كرد: مهندس یكه زارع همراهی خودروسازان و قطعه‌سازان را به نشستن در یك كشتی تشبیه كردند و من می‌خواهم بگویم قطب نمای این كشتی باید تولید با كیفیت باشد. حمیدرضا صمدی ادامه داد: بی‌شك كیفیت باید سرلوحه كارها و برنامه‌های ما باشد و لازم است خودروسازان و قطعه‌سازان خود را برای حضور در عرصه‌های جهانی و بازار رقابتی بین‌المللی آماده كنند. وی به فضای جدید پیش‌آمده برای صنعتگران كشور در دوران پساتحریم نیز اشاره كرد و افزود: این فضای ایجاد شده زمینه حضور صنعتگران در عرصه بین‌المللی را فراهم می‌آورد اما در این عرصه، سخت‌افزارها مشابه هستند و منابع انسانی نیز مهیاست، اما آنچه می‌تواند برتری را ایجاد كند، مهندسی و كیفیت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G5v326fh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه