چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازارهای آسیایی در پی افت قیمت کالاهای اساسی و افزایش قدرت ین، با روند کاهشی رو به رو شدند. جلسات بانک مرکزی ژاپن و آمریکا در هفته جاری و تصمیمات اخذ شده موجب افزایش قدرت ین ژاپن شد. بیش از 10 صنعت فعال در شاخص آسیا پاسیفیک با افت شدید قیمت‌ها همراه شدند در حالی که شاخص‌های آتی آمریکا نیز روند نزولی را در پیش گرفتند.

734724724724724613613613155135613623472478348358934

این در حالی است که بازارهای اروپا بدون هیچ گونه تغییری معاملات را از سر گرفتند. بر این اساس، اصرار اوباما به بریتانیا برای باقی ماندن در منطقه یورو در رفراندوم ماه ژوئن موجب افزایش قیمت پوند در بازار ارز جهانی شد. در این بین، قیمت نفت خام و مس برای نخستین بار در هفته جاری افت چشمگیری را متحمل شد.

بورس کالا میزبان عرضه 55هزارتن سنگ آهن 

روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران 55هزار تن سنگ آهن تولیدی خود را به قیمت 27 دلار در هر تن در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه کرد. 18هزار و 300 تن قیر 6070 شرکت‌های جلیس، پالایش نفت تبریز، پالایش انرژی شمالغرب آرکا، صنعت قیر پارسیان انرژی و الوند پارس سپاهان نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه شد.

نخستین معامله بنزول خام فولاد زرند ایرانیان در بورس انرژی

در جریان معاملات بورس انرژی در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یک‌سال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران در کلیه نمادهای فعال، 336.1 قرارداد به ارزشی بالغ بر 17میلیارد و 659میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت. در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوریسایکل، حلال 406 و حلال 410 پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس و بنزول خام فولاد زرند ایرانیان در رینگ داخلی و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل از انبار نفت اراک به مقصد عراق مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته در این عرضه‌ها و عرضه‌های مازاد معادل 1,002 تن به ارزشی قریب به 9میلیارد ریال بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aCVfFuRg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه