سه نشان برتر در حوزه مدیریت در صنعت بانكداری، تامین رفاه مشتریان در خدمات بانكداری و كارآمدی روابط عمومی در صنعت بانكداری در هفتمین اجلاس روسای آیتك به بانك سرمایه تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانك سرمایه، در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شركت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر كشور (آیتك) نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانكداری به دكتر محمدعلی هادی، رئیس هیات مدیره بانك سرمایه اعطا شد.
همچنین در این همایش جایزه بین المللی Supporter of Customer Welfare (حامی رفاه مشتریان در خدمات بانكداری) از سوی كشور آلمان به دلیل حسن سوابق و افتخارات و فعالیت های تاثیرگذار اقتصادی به بانك سرمایه اهدا شد.
شایان ذكر است در این مراسم، نشان ملی برترین روابط عمومی دانش محور و كارآمد در صنعت بانكداری نیز به روابط عمومی بانك سرمایه اعطا شد.
گفتنی است هفتمین اجلاس روسای آیتك با حضور مقامات، مسئولین، مدیران و صاحبان صنایع و نمایندگان بخش دولتی، خصوصی و تعاونی و با همكاری اتاق تعاون ایران در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.