شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

از دست رفتن محبوبیت ساعت اپل

8 سال پیش ( 1395/2/7 )
 

بیش از یک‌سال است که ساعت اپل به بازار آمده است. این ساعت‌ها ابتدا با استقبال نسبتا خوبی مواجه شدند، اما حالا پس از یک‌سال گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از کسانی‌که ساعت‌های هوشمند اپل را خریداری کرده‌اند، از آن استفاده نمی‌کنند. از جمله دلایلی که سبب از بین رفتن تمایل خریداران به استفاده از ساعت اپل شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- عدم کارایی لازم

برخی صاحبان ساعت اپل معتقدند این ساعت‌ها، کارایی لازم را ندارند و هیچ کاری را در زندگی برای آنها تسهیل نمی‌کنند. از نظر آنها ساعت اپل هیچ قابلیت هدفمند منحصربه‌فردی ندارد و بسیاری از کارهایی را که می‌توان با آن انجام داد، با استفاده از آی‌فون سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود.

- بندهای محدود

بندهای ساعت‌های اپل مدل‌های بسیار محدودی دارند و این موضوع خوشایند افرادی که به مد اهمیت می‌دهند، نیست. برخی از دارندگان ساعت اپل می‌گویند بندهای تکراری و بدون تنوع سبب می‌شود تا آنها نخواهند از ساعت‌هایشان به صورت روزانه استفاده کنند.

- کارکرد پیچیده

استفاده از ساعت اپل برای بسیاری کار آسانی نیست. برای استفاده از این ساعت افراد باید حتی اگر شده به میزان کم آموزش ببینند. کارکرد این ساعت برای بسیاری از مردم عادی پیچیده به نظر می‌رسد.

- نرم‌افزارهای غیر‌مهیج

نرم‌افزارهای زیادی در ساعت اپل وجود ندارد وآنهایی هم که وجود دارد نمونه مشابه نرم‌افزارهای موجود در گوشی‌های اپل هستند. به علاوه برای بارگذاری این نرم‌افزارها زمان زیادی صرف می‌شود و استفاده از آنها روی گوشی‌های اپل آسان‌تر وسریع‌تر است.

 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 222pg

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Dn83vy0E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه