سرپرست معاونت شعب و بازاریابی از اجرای آزمایشی طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش استفاده از خدمات بانكداری نوین مانند اینترنت بانك و موبایل بانك، یكی از اهداف مهم بانك شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتریان است، گفت: آشنایی مشتریان بانك با خدمات بانكداری نوین و ترویج استفاده از این خدمات در میان آنها در میان مدت و بلند مدت منافع زیادی خواهد داشت.
وی افزود: در خصوص توسعه این خدمات، طرح بانكیار الكترونیك با هدف گسترش و بالا بردن سطح كیفیت آموزش شهروندان و اطلاع رسانی در مورد مزایای بانكداری الكترونیك در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.
کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش برای تغییر رفتار مشتریان و مهم تر از آن تغییر نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از امکانات بانكداری الكترونیك، از بین بردن مقاومت ذاتی تكنولوژیكی مشتریان و نیز رفع مشکلات كم تجربه بودن آنان در این زمینه، فعال كردن مشتریان در استفاده بیشتر از خدمات الكترونیكی بانك و استفاده از كانال های غیرحضوری دریافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
سرپرست معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه كردن مشتریان از مسائل امنیتی و استانداردهای رعایت شده از سوی بانك، برای افزایش سطح آگاهی عمومی آنها از بُعد امنیتی را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح مشتریان به این باور خواهند رسید كه كار با سرویس های مختلف بانكداری الكترونیك، ساده و آسان است و كارایی آنها را افزایش می دهد.
محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب میدان فردوسی، میدان قدس، شهرری، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.
به گفته وی، بر اساس این طرح، بانكیاران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتریان خوش آمدگویی کرده، از نیازهای آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در خصوص خدمات بانكی یا محصول خاص و بانكداری الكترونیك، پاسخ دهند.
این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی شامل اینترنت بانك و موبایل بانك ، معرفی محصولات بانكی كه سبب تسهیل در امر دریافت خدمات مشتریان می شود از طریق توزیع و توضیح بروشورها و كمك به فرآیند دریافت و راه اندازی خدمات بانكداری الكترونیك برای مشتریان مانند نصب نرم افزار موبایل بانك و ...، از دیگر وظایف بانکیاران است.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ایجاد فرصت های جدید به منظور گسترش دید و مشتری مداری بانك، معرفی خدمات بانكی جدید به مشتریان، تبلیغ خدمات بانكی از طریق مشتریان، جمع آوری اطلاعات و خواسته های مشتریان بدون هزینه، افزایش درآمدها و سودآوری بانك، كاهش هزینه ها در جذب و نگهداشت مشتری و دستیابی به بهترین عملكرد و بالاترین كیفیت خدمات برای مشتریان، از جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.