دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
بانک‌ نامه

اجرای طرح بانکیار الکترونیک در شعب بانک شهر

8 سال پیش ( 1395/4/26 )
 

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی از اجرای آزمایشی طرح بانکیار الکترونیک در برخی شعب بانک شهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی، سرپرست معاونت شعب و بازاریابی این بانک، با بیان این که گسترش استفاده از خدمات بانكداری نوین مانند اینترنت بانك و موبایل بانك، یكی از اهداف مهم بانك شهر در حوزه ارائه خدمات به مشتریان است، گفت: آشنایی مشتریان بانك با خدمات بانكداری نوین و ترویج استفاده از این خدمات در میان آنها در میان مدت و بلند مدت منافع زیادی خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص توسعه این خدمات، طرح بانكیار الكترونیك با هدف گسترش و بالا بردن سطح كیفیت آموزش شهروندان و اطلاع رسانی در مورد مزایای بانكداری الكترونیك در برخی شعب بانک شهر اجرایی شد.

کیایی، خاطرنشان کرد: تلاش برای تغییر رفتار مشتریان و مهم تر از آن تغییر نگرش آنان به منظور سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از امکانات بانكداری الكترونیك، از بین بردن مقاومت ذاتی تكنولوژیكی مشتریان و نیز رفع مشکلات كم تجربه بودن آنان در این زمینه، فعال كردن مشتریان در استفاده بیشتر از خدمات الكترونیكی بانك و استفاده از كانال های غیرحضوری دریافت خدمات، از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سرپرست معاونت شعب و بازاریابی بانک شهر، آگاه كردن مشتریان از مسائل امنیتی و استانداردهای رعایت شده از سوی بانك، برای افزایش سطح آگاهی عمومی آنها از بُعد امنیتی را از دیگر محورهای این طرح دانست و افزود: با اجرای این طرح مشتریان به این باور خواهند رسید كه كار با سرویس های مختلف بانكداری الكترونیك، ساده و آسان است و كارایی آنها را افزایش می دهد.

محمد کیایی، عنوان کرد: در حال حاضر، طرح بانکیار الکترونیک در شعب میدان فردوسی، میدان قدس، شهرری، پاكنژاد و فلكه دوم تهرانپارس، آغاز شده است.

به گفته وی، بر اساس این طرح، بانكیاران الکترونیک موظف خواهند بود تا به مشتریان خوش آمدگویی کرده، از نیازهای آنان مطلع شوند و به سئوالاتشان در خصوص خدمات بانكی یا محصول خاص و بانكداری الكترونیك، پاسخ دهند.

این مدیر بانک شهر مطرح کرد: آموزش نحوه استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی شامل اینترنت بانك و موبایل بانك ، معرفی محصولات بانكی كه سبب تسهیل در امر دریافت خدمات مشتریان می شود از طریق توزیع و توضیح بروشورها و كمك به فرآیند دریافت و راه اندازی خدمات بانكداری الكترونیك برای مشتریان مانند نصب نرم افزار موبایل بانك و ...، از دیگر وظایف بانکیاران است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، تصریح کرد: ایجاد فرصت های جدید به منظور گسترش دید و مشتری مداری بانك، معرفی خدمات بانكی جدید به مشتریان، تبلیغ خدمات بانكی از طریق مشتریان، جمع آوری اطلاعات و خواسته های مشتریان بدون هزینه، افزایش درآمدها و سودآوری بانك، كاهش هزینه ها در جذب و نگهداشت مشتری و دستیابی به بهترین عملكرد و بالاترین كیفیت خدمات برای مشتریان، از جمله فوایدی است که با اجرای این طرح، محقق خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hlGq3Tk7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه