سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آیین معارفه حمید تهرانفر عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، زراعتی مدیرعامل این بانک در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تجارب و توانمندی های تهرانفر گفت: تجربه ارزنده  و خوش نامی عضو جدید هیأت مدیره بانک می تواند دورنمای مطلوبی را برای بانک رقم بزند.

وی در ادامه با بیان رویکرد و سیاست های بانک تصریح کرد: بانک صادرات ایران به منظور پاسخ گویی بهینه به ذینفعان، ارتقای شفافیت و انضباط مالی را در دستور کار قرار داده و این امر به نحو مؤثری در صورت های مالی که به مجمع عمومی ارائه خواهند شد، منعکس شده است.

زراعتی افزود: مدیریت بهینه دارایی های بانك و سامان دهی املاك مازاد که می توانند زمینه ساز پویایی بیشتر بانک باشند به عنوان اولویت های اصلی بانك تعیین شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر اهمیت استقرار حاکمیت شرکتی در بانک اظهار داشت: استقرار چارچوب و شاخص های حاکمیت شرکتی به عنوان رسالتی ارزشمند که می تواند ایمن سازی و پایداری بیشتر سازمان را به همراه داشته باشد مورد تأکید است و در این رابطه سازوکارهای لازم برای استقرار کامل آن در بانک اندیشیده شده است.

زراعتی لازمه تحقق اولویت های اقتصاد مقاومتی را توجه به بنگاه های مولد عنوان کرد و در این رابطه گفت: اشتغال زایی بیشتر و اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید ویژه  این بانک است که برای این منظور بانک همراستا با برنامه های دولت تدبیر و امید، همکاری و تعامل با کارگروه های اشتغال، حمایت از صنایع مولد که می تواند افزایش اشتغال و تولید ملی به همراه داشته باشد را در دستور کار قرار گرفته است.

در بخش دیگری از این مراسم تهرانفر، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره جدید بانك صادرات ایران نیز در سخنانی با اشاره به قابلیت های مجموعه متبوعش گفت: در سال های اخیر، فشارها و چالش های زیادی بر بانك صادرات ایران وارد شده كه مدیران و كاركنان ارزشمند و توانمند  بانك متبوع با تلاش خود توانستند جایگاه بانك را حفظ كرده و فشارها را بی اثر سازند. از تلاش و كوشش بی وقفه مدیران و كاركنان بانك كمال تشكر را دارم و امیدوارم با راهبردهای مناسب تری بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای كنترل تورم در كشور گفت: دولت محترم تمام تلاش خود را صرف كنترل تورم نموده و موفقیت های خوبی حاصل شده است. این موفقیت از مسیر كنترل شدید پایه پولی و منابع بانك مركزی صورت گرفته و كنترل پایه پولی و عدم استفاده از منابع بانك مركزی مورد تأكید است.

تهرانفر افزود: در شرایط حاضر با توجه به رویههای حاكم در بازار پول دیگر همانند گذشته نمی توانیم منابع جذب كنیم. از این پس باید جذب منابع به صورت هدفمند، دانش محور و بر اساس روش های علمی و نوین با تلاش تمامی همكاران شبكه پیگیری شود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از حسن نظر و توجه مدیر عامل بانك صادرات ایران گفت: ایشان یك بانكدار و یك استراتژیست برجسته هستند و راهبرد محكم و علمی برای بانك صادرات ایران دارند و مطمئن هستم كه با دیدگاه ها و نظرات مدیریتی ایشان و تلاش تمامی مدیران و كاركنان بانك صادرات ایران، شاهد رفع مشكلات و چالش های بانك خواهیم بود.

شایان ذكر است عضو جدید هیات مدیره و قایم مقام این بانك سمت های همچون معاون نظارتی، مدیر كل نظارت بر بانك ها و موسسات اعتباری، مدیر اداره مطالعات و مقررات بانكی بانك مركزی ج.ا.ا را در كارنامه خود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tlq47cow
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه