پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آگهی امروز: نایک

8 سال پیش ( 1394/10/23 )
پدیدآورنده : سلما رفیعی  

در تصویر پسر کوچکی را می‌بینیم که مشتاقانه تصاویر مربوط به بازی گلف را از تلویزیون تماشا می‌کند.پدرش یکی از تماشاچیان حرفه‌ای گلف است. پسر محو بازی شده است. با چوب دستی گلف کودکانه و ملبس به لباس ورزشی لابه‌لای مبل و میز صندلی برای خودش گلف بازی می‌کند. از لباسشویی به‌عنوان دروازه گلف استفاده می‌کند. بزرگ‌تر می‌شود. از پدرش مشتاق‌تر شده و زمان برای بازی می‌خواهد. روی در و دیوار اتاقش عکس‌های قهرمانان گلف است. به تماشای برترین مسابقات می‌رود. در بازی‌های محلی برنده می‌شود. خودش یک پا متخصص می‌شود.

حالا پدر سوالات و نتایج را از او می‌گیرد. پسر حسابی استاد شده است. به کمپ‌های ورزشی می‌رود. سخت تمرین می‌کند و در نهایت تلویزیون به مناسبت حضورش در برترین مسابقات با او مصاحبه می‌کند. او می‌گوید که با تمرین هر روز بهتر و بهتر می‌شوی. لحظه‌ای در سرنوشت‌ساز‌ترین بازی‌اش همه زندگی‌اش را به یاد می‌آورد و ضربه بی‌نظیری به توپ می‌زند. و حالا شعار نایک نقش می‌بندد. «فقط انجامش بده.»

ایده‌پردازی برند دوسویه است؛ دو سویه‌ای که از هر سو به آن بنگریم نفع نایک را در پی دارد. ما شاهد تلاش یک پسر هستیم. نایک حامی مخاطب است و می‌گوید وقتی چیزی را دوست‌ داری کافی است که آن را دنبال و تلاش کنی تا قهرمانش شوی و از سویی دیگر انگار در لفافه می‌گوید نایک خریدن را انجام بده چون نایک می‌تواند برای کسی که راه می‌رود، ورزش و تلاش می‌کند، بهترین پشتوانه باشد. و انگار از سمت دیگر می‌گوید که فقط انجامش بده. شک نکن و نایک را بخر، چرا‌که نایک همان گزینه‌ای است که هرروز بهتر و بهتر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R9rF0apx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه