پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آگهی امروز: شرکت بیمه زوریخ

8 سال پیش ( 1394/10/2 )
پدیدآورنده : سلما رفیعی  

در زمستان اغلب اهالی در خانه‌های‌شان در شهر زوریخ برای خودشان آدم برفی درست می‌کنند؛ آدم برفی‌هایی که به نظر می‌رسد به آنها کم دلبسته نیستند. شالگردن‌های خود را دورگردن‌شان می‌بندند یا کودکی به یکی از آنها نزدیک می‌شود و جای چشمان خالی دو دکمه می‌گذارد تا به زعم خودش آدم برفی ببیند. در این میان کارکنان بیمه زوریخ پیدای‌شان می‌شود. آنها سفری را آغاز کرده‌اند. آدم برفی‌ها را با احترام داخل یک کامیون می‌گذارند و قصد دارند آنها را به جای حقیقی‌شان قله‌های برفی ببرند.

آنها را با احترام سوار تله کابین می‌کنند و سپس با تمام احتیاط و با طناب‌ها و قلاب‌های ویژه یا سوار بر سورتمه‌ها به جایگاه‌شان یعنی قله‌های کوه می‌رسانند. نام تیزر نجات دادن آدم برفی‌هاست و شعار تیزر این است: وقتی شما واقعا چیزی را دوست دارید با بهترین شیوه از آن حمایت می‌کنید.

انتخاب آدم برفی به‌عنوان سمبل حمایت‌گری یک بیمه خلاقانه است و این معنا را می‌دهد که حتی آنجا که طبیعت موافق ذات شماست و به ظاهر هیچ حمایتی هم نیاز نیست بیمه زوریخ شما را حمایت می‌کند و حتی در سطحی شاعرانه‌تر بیمه زوریخ خودش را  ازجنگ و جدال‌های رایج در سازمان بیمه جدا می‌کند و به خود تشخصی ویژه می‌دهد؛ نگاهی فرا انسانی که خودش را بسیار مسئول و مراقب نشان می‌دهد.

بیمه‌ای که بیان می‌کند جان انسان را دوست دارد و با نهایت توان از آن حمایت می‌کند. البته پیشنهادش را نیز به مخاطب می‌دهد. بیمه‌ای با این ابعاد و جلوه‌گری‌های بیمه زوریخ، بهترین و انسانی‌ترین راهی است که شما از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید. نجات دادن آدم برفی‌ها به‌گونه‌ای استعاری نجات خودمان و عزیزانمان است. اگر را دوست‌شان دارید آنها را به بهترین جایی که حمایت می‌شوند ببرید که آنجا به پیشنهاد تیزر بیمه زوریخ است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6xbXFPEg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه