در زمستان اغلب اهالی در خانههایشان در شهر زوریخ برای خودشان آدم برفی درست میکنند؛ آدم برفیهایی که به نظر میرسد به آنها کم دلبسته نیستند. شالگردنهای خود را دورگردنشان میبندند یا کودکی به یکی از آنها نزدیک میشود و جای چشمان خالی دو دکمه میگذارد تا به زعم خودش آدم برفی ببیند. در این میان کارکنان بیمه زوریخ پیدایشان میشود. آنها سفری را آغاز کردهاند. آدم برفیها را با احترام داخل یک کامیون میگذارند و قصد دارند آنها را به جای حقیقیشان قلههای برفی ببرند.
آنها را با احترام سوار تله کابین میکنند و سپس با تمام احتیاط و با طنابها و قلابهای ویژه یا سوار بر سورتمهها به جایگاهشان یعنی قلههای کوه میرسانند. نام تیزر نجات دادن آدم برفیهاست و شعار تیزر این است: وقتی شما واقعا چیزی را دوست دارید با بهترین شیوه از آن حمایت میکنید.
انتخاب آدم برفی بهعنوان سمبل حمایتگری یک بیمه خلاقانه است و این معنا را میدهد که حتی آنجا که طبیعت موافق ذات شماست و به ظاهر هیچ حمایتی هم نیاز نیست بیمه زوریخ شما را حمایت میکند و حتی در سطحی شاعرانهتر بیمه زوریخ خودش را ازجنگ و جدالهای رایج در سازمان بیمه جدا میکند و به خود تشخصی ویژه میدهد؛ نگاهی فرا انسانی که خودش را بسیار مسئول و مراقب نشان میدهد.
بیمهای که بیان میکند جان انسان را دوست دارد و با نهایت توان از آن حمایت میکند. البته پیشنهادش را نیز به مخاطب میدهد. بیمهای با این ابعاد و جلوهگریهای بیمه زوریخ، بهترین و انسانیترین راهی است که شما از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید. نجات دادن آدم برفیها بهگونهای استعاری نجات خودمان و عزیزانمان است. اگر را دوستشان دارید آنها را به بهترین جایی که حمایت میشوند ببرید که آنجا به پیشنهاد تیزر بیمه زوریخ است.