چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس از آمادگی این هلدینگ برای عرضه ٥ تا ١٠ درصدی سهام پتروشیمی نوری (برزویه) در بورس و فرابورس برای سال ٩٥ خبر داد و گفت: این واگذاری با رعایت قوانین بورسی انجام خواهد شد.

عادل نژادسلیم با بیان اینکه پارسال شرکت هلدینگ خلیج فارس در بورس کالا و اوراق بهادار فعال‌ترین شرکت شناخته شد، گفت: در سال ٩٤ بخشی از سهام پتروشیمی‌های فجر در بورس عرضه شد و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مرور زمان سهام بقیه شرکت‌هایمان را عرضه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال ٩٥ هلدینگ خلیج فارس این آمادگی را دارد تا بخشی از سهام شرکت پتروشیمی برزویه را در بورس اوراق بهادار عرضه کند، گفت: البته بورس هم باید شرایط لازم را داشته باشد و اجازه این کار را به ما بدهد.

صورت‌های مالی سرمایه‌گذاری جامی منتشر شد

شرکت سرمایه‌گذاری جامی، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای سه ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را به‌صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. «وجامی» با سرمایه 120‌میلیارد ریال، مجموع درآمد را مبلغ 11‌میلیارد و 86‌میلیون ریال اعلام کرد که با کسر هزینه‌های اداری، عمومی و تشکیلاتی و افزودن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره مبلغ 7‌میلیارد و 872‌میلیون ریال محاسبه شد. به سود عملیاتی دوره، درآمدهای متفرقه افزوده شد و سود خالص شرکت به مبلغ 7‌میلیارد و 889‌میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 66 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

اختصاص 335 ریال سود به ازای هر سهم «ثتران»

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه یک هزار و 200‌میلیارد ریال، به‌صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. «ثتران» در سال مالی 95 درآمد حاصل از فروش را مبلغ یک هزار و 924‌میلیارد و 390‌میلیون ریال اعلام کرد که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره مبلغ 531‌میلیارد و 933‌میلیون ریال محاسبه شد. از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی و هزینه‌های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره مبلغ 485‌میلیارد و 651‌میلیون ریال برآورد شد. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی کسر و با افزودن درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری و درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره مبلغ 402‌میلیارد و 441‌میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 335 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفت.

پیش‌بینی سود سال مالی 95 لامیران

شرکت لامیران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 را با سرمایه 60‌میلیارد ریال، به‌صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. «فلامی» در سال مالی 95 درآمد حاصل از فروش را مبلغ 143‌میلیارد و 98‌میلیون ریال اعلام کرد که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره مبلغ 40‌میلیارد و 820‌میلیون ریال محاسبه شد. از سود ناخالص دوره هزینه‌های اداری، عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 2‌میلیارد و 950‌میلیون ریال رسید. از سود عملیاتی دوره نیز هزینه‎های مالی کسر و با افزودن درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره مبلغ 25‌میلیارد و 503‌میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 425 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفت.

افت بازارهای سهام آسیایی  در پایان هفته درخشان

بازارهای سهام آسیا در آستانه نشست روز یکشنبه تولیدکنندگان نفت که ریسک‌پذیری معامله‌گران را ضعیف کرده است، در سطح پایین‌تری ایستادند در حالی‌که به آمار مثبت تولید ناخالص داخلی چین به دلیل انتظار قبلی واکنش چندانی نداشتند.

شاخص ام اس سی آی بازارهای سهام آسیا اقیانوسیه به‌جز ژاپن 0.1 درصد بالا رفت. این شاخص هفته جاری در پی کاسته شدن بدبینی‌ها نسبت به وضعیت اقتصادی چین و افزایش قیمت‌های نفت، حدود 3.6 درصد رشد کرد و به بالاترین سطح در پنج ماه اخیر رسید. بازارهای سهام جهان هفته جاری تحت تاثیر رویدادهای مذکور در سطح بالاتری ایستادند و تقریبا همه ضرر ابتدای سال را جبران کردند.

بازارهای سهام آسیا روز جمعه که سرمایه‌گذاران به ارزیابی گزارشی درباره رشد اقتصادی سه ماهه چین پرداختند عملکرد یکسانی نداشتند. فعالان بازار همچنین پس از نشست وزیران دارایی و روسای بانک مرکزی کشورهای گروه 20 در واشنگتن، به رشد وضعیت بازارهای ارزی و سایر بازارها پرداختند.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، آمارهای رسمی نشان داد روند رشد اقتصاد چین در سه ماهه اول سال 2016 کندی بیشتری پیدا کرده است و به 6.7درصد رسیده که پایین‌ترین سطح در هفت سال اخیر است. با این همه سرمایه گذاران چندان از این آمار که مطابق با پیش بینی‌های اقتصاددانان بود غافلگیر نشدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4Q9veJRI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه