بیلبورد تبلیغاتی یك باشگاه ورزشی در انگلیس اخیرا رهگذران را با ادعای از لحاظ علمی غیرقابل اثبات خود نگران كرده است كه خبر از خورده شدن افراد چاق به محض حمله آدم فضاییها به زمین میدهد. حتی در قالب طنز نیز تحریك افراد چاق به عضویت در یك باشگاه ورزشی یك تاكتیك كمارزش است كه در عین ناامیدی چندان مخاطبان را شگفتزده نمیكند. البته باشگاه ورزشی «Fit4Less» بیلبورد را پایین نیاورد.عجیب آنكه این نخستین باشگاه ورزشی نیست كه بیلبوردی با این مضمون را نصب میكند.
در حقیقت در سال 1999 نیز یك باشگاه ورزشی در سانفرانسیسكو از تاكتیكی مشابه در یك بیلبورد ساخته شده توسط آژانس تبلیغاتی Grey بهره برد. در آن زمان، باشگاه ورزشی «24 Hour Fitness» نیز با امتناع از پایین آوردن بیلبورد گفت با اطلاع از سختی كاهش وزن، هدف از انجام چنین كاری ناراحت كردن مردم نبوده است. گهگاه شوخطبعی ضمن كمك به تسهیل امور، حتی میتواند كاركرد انگیزشی نیز داشته باشد.