سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

Audi  می‌خواست مردم را به کشف ناشناخته‌های هرچه دورتر تشویق کند. آنها متوجه شدند مردم در Instagram به طور معمول عکس‌های قدیمی را از محل‌های تکراری قدیمی منتشر می‌کنند. این برند اتومبیل به کمک آژانس سوئدی Åkestam Holst  یک سایت کوچک ساختند که نشان می‌داد بیشترین تعداد عکس‌های گرفته‌شده به کدام مکان‌های سوئد تعلق دارند.

آنها سپس کاربران Instagram  را تشویق کردند به مکان‌های جدید و ناشناخته سر بزنند و با هشتگ # ازنادیده‌ها عکس‌بگیر، عکس‌های این مکان‌ها را منتشر کنند. به گزارش‌ ام‌بی‌ای نیوز، با انتشار عکس با هشتگ # از نادیده‌ها عکس‌بگیر و @AudiSweden الگوریتم کمپین، نزدیک‌ترین عکس تگ‌شده جغرافیایی را پیدا و میزان فاصله با آن را تعیین می‌کرد.

برنده کسی بود که عکسش دورترین فاصله‌ را داشت.کمپین بسیار موفق بود و به Audi کمک کرد به بیش از 500هزار کاربر جدید در Instagram دست پیدا کند. عکس برنده از نزدیک‌ترین عکس به آن، 8 مایل فاصله داشت. یک Audi Q7 به او تعلق گرفت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q1B934G6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه