اگر آنقدر خوش شانس باشید که کار جالب توجه یا خارقالعادهای انجام دهید و باعث جذب مخاطبان بیشماری شوید و سپس این موضوع را در قالب یک ویدئو درآورید و در اینترنت منتشر کنید، میتوانید جهانی شوید. البته این مسئله همواره خوششانسی محسوب نمیشود و ممکن است گاهی به ضرر شما عمل کند.
هیچ فرمول اثبات شدهای وجود ندارد که بتواند تضمین کند شما یک شبه مشهور شوید، اما اگر هم به آن دست یابید، به نظر من آن 15 دقیقه شهرت در درازمدت موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. ارزش ندارد که روش خود را به سمت شهرت ساختگی منحرف کنیم. پیشنهاد میکنم به جای اینکه با ویدئوها و پیامهای گسترده اهداف خود را پیش ببرید، اعتبارتان را حفظ و محتوای باکیفیت تولید کنید. با مقایسهای دقیق بین فاصلههای زمانی مشخص، فرصتی را پیشروی خود میبینید که سخاوت خود را به لحاظ صرف وقت و ارائه خدمات نشان دادهاید و مشتریان شما به این موضوع بیش از پیش توجه کردهاند. این امر موجب میشود که شما و کسبوکارتان به طور گسترده در معرض عموم قرار بگیرید. اجازه دهید تا این جمعیت کار را برای شما انجام دهند.
آنها دوست دارند داستانهای جالب را بیان کنند و آنها را انتقال دهند. شما فقط کاری را انجام دهید که در آن مهارت و تخصص دارید و تا حد امکان با سخاوت و بلندنظر باشید. اگر به افزایش شهرتهای اینترنتی در یوتیوب دقت کنید، متوجه یک روند خواهید شد. برخی از آنها جلف و مسخره و برخی نیز محتاطانه و درونگرایانه هستند، اما تقریبا در تمامی موارد، آنها با صداقت خود را معرفی کردهاند، این یعنی ارتباطی معتبر و اصیل با مخاطبان که در میان آنها طنینانداز میشود. علاقه و اشتیاق به موضوع اصالت و اعتبار ارتباطات، فرمولی برای دستیابی به موفقیت فراگیر در فضای مجازی است که هرکسی میتواند به آن دست یابد.
به جای اینکه تلاش کنید تا یک ویدئو با تاثیری فراگیر تهیه کنید، چرا ویدئوهای کوتاه و معتبر تهیه نمیکنید که نشان دهد شما در مورد یک موضوع خاص که شدیدا موردعلاقهتان است، با صداقت هستید؟ این روش باعث میشود که شما و کسبوکارتان از نقاط متعدد و گوناگون مورد استقبال قرار گیرید و خود را در اینترنت فراگیر کنید.