Visa برای کسانی که یك ساندویچ هات داگ میخواهند اما دوست ندارند كه صندلی خود را در مسابقه Super Bowl ترك کنند، برنامه ویژهای دارد. این شركت ارائهدهنده فناوری پرداخت پول، پلتفرم پرداخت از طریق موبایل را عرضه خواهد كرد. به این ترتیب حضار استادیوم Levi›s میتوانند از روی صندلی سفارش خود را ثبت كنند و منتظر دریافت غذای خود بمانند. به گفته لارا بالاش، معاون ارشد و مدیر بخش بازاریابی در آمریكای شمالی در شهر Foster City ایالت كالیفرنیا، این نخستینبار است كه Visa چنین پیشنهادی را در استادیوم ارائه میدهد. این خدمات از طریق نرمافزار Super Bowl 50 در دسترس است.
در اینجا خدمات پرداخت دیجیتال Visa Checkout با آن ادغام خواهد شد. برگزاری Super Bowl در منطقه Bay Area سانفرانسیسكو، پلتفرمی عالی را برای نمایش برتری Visa در حوزه پرداخت هزینهها و نوآوریهای موجود در این زمینه معرفی میكند. Visa حامی مالی لیگ ملی فوتبال ایالات متحده آمریكا (NFL) برای بیش از 2دهه، همچنین استادیوم Levi›s را به بیش از 700 محل فروش و عرضه خدمات مجهز كرده است بنابراین مصرفكنندگان میتوانند فقط با استفاده از تلفنهای همراه خود لباس طرفداران NFL را بخرند.
فروشگاه ویژه طرفداران در Justin Herman Plaza سانفرانسیسكو شناخته شده بهعنوان Super Bowl City نیز فرصت انتخاب میان سیستمهای پرداخت پول Visa و سامسونگ را دارد. Visa Checkout دارای بیش از 250 هزار شریك تجاری است كه شامل استارباكس و خدمات دارویی آنلاین Walgreens در آمریكا میشود. همچنین احتمالا والمارت در ماه مه به این شبكه میپیوندد. در فاصله بین 30 ژانویه تا 7 فوریه، Visa یك نوع نورپردازی روی دو برج مشتمل بر One Market Plaza در سانفرانسیسكو، محل احداث مركز نوآوری شركت را انجام میدهد.
این پروژه، با در بر گرفتن 18 طبقه از یك برج و 21 طبقه از برجی دیگر، تصاویر NFL و Super Bowl را نمایش داده است. Visa برای نشان دادن این صحنهها به همكاری با آژانس تبلیغاتی Obscura Digital میپردازد.BBDO نیز آژانس خلاقیت شركت برای ثبت لحظات نام گرفته است و شبكه رسانه Starcom نیز وظایف خاص خود را انجام میدهد. به این ترتیب هویت نوآورانه و فناوریمحور برند Visa بیشتر از قبل بیان میشود.