شنبه, ۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 24 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

گزارشی که به تازگی منتشر شده است، ادعا دارد شرکت اسنپ در حال تست یک عینک واقعیت افزوده جدید است که احتمالاً در ماه جاری عرضه می شود. اسنپ در گذشته هم سابق عرضه چنین محصولی را به صورت محدود را در کارنامه داشته است.

چه انتظاراتی از عینک واقعیت افزوده اسنپ داریم؟

رسانه The Verge در گزارش اخیر خود، عنوان داشته است که اسنپ مشغول توسعه و تولید یک عینک واقعیت افزوده تازه است. این محصول محصول در قالب پنجمین نسل از عینک های اسنپ قرار می گیرد و دومین نسل از خانواده خود به شمار می رود که به امکانات مرتبط با واقعیت افزوده مجهز شده است. انتظار می رود رونمایی رسمی از محصول اشاره شده در رویداد آتی اسنپ صورت بگیرد که برای ۲۷ شهریور درنظر گرفته شده و ایوان اشپیگل، مدیرعامل شرکت، در آن حضور پیدا می کند.

عینک واقعیت افزوده جدید اسنپ‌ چت به ‌زودی با همکاری متا

آخرین نسل از عینک واقعیت افزوده اسنپ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و تنها به صورت محدود در اختیار تعدادی از توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوای منتخب قرار گرفت. این افراد در ادامه با آزمون و خطا توانستند لنزهای جالبی را برای استفاده در اپلیکیشن اسنپ روی نمایشگرهای واقعیت افزوده پدید آورند. البته دستگاه مذکور از محدودیت های اساسی رنج می برد که از جمله آنها می توان به میدان دید بسیار کوچک و شارژدهی ضعیف باتری تنها به مدت ۳۰ دقیقه خبر داد. همچنین ابعاد عینک نسبتاً بزرگ و طراحی آن زمخت بود؛ درحالی که نسل های ابتدایی شباهت بیشتری به عینک های آفتابی رایج داشتند.

انتظار می رود که اسنپ اقدام به رفع مشکلات گفته شده در محصول جدید خود نماید و جذابیت ظاهری آن را هم بهبود ببخشد. رسانه The Verge ادعا دارد که بهبود زاویه دید و عمر باتری هم در دستور کار مهندسان اسنپ قرار داشته است و باید منتظر عملکرد بهتر در این زمینه ها باشیم. البته به نظر می رسد که هنوز خبری از عرضه عمومی عینک واقعیت افزوده اسنپ به بازار نخواهد بود و تنها تعداد معدودی از توسعه دهندگان می توانند آن را در اختیار داشته باشند. همچنین هزینه تولید هر عینک بیش از هزار دلار تخمین زده شده است و ظاهراً تیراژ تولید آن کمتر از ۱۰ هزار واحد خواهد بود.

اسنپ عملکرد چندان درخشانی در حوزه سخت افزار از خود نشان نداده و برای مدت ها، محصول جدیدی معرفی نکرده است. آخرین سخت افزار این شرکت، پهپاد Pixy با برچسب قیمت ۲۵۰ دلار بود که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. تنها پس از گذشت ۴ ماه، شاهد قطع پشتیبانی از پهپاد مذکور از سوی سازنده بودیم و در اوایل سال جاری میلادی هم اسنپ مجبور به فراخوان و جمع آوری آن از بازار به دلیل خطر آتش سوزی باتری شد. احتمال دارد همکاری با متا، موجب شود تا مشکلات محصولات قبلی در نسل جدید عینک واقعیت افزوده اسنپ دیگر تکرار نشود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hJw5w1Lp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه