نمایندگی برند هاینز در کانادا در تازه ترین اقدامش کمپین بازاریابی جذابی برای نظرخواهی از مشتریان برای انتخاب بهترین برچسب بر روی بسته های سُس را طراحی کرده است. تیم بازاریابی هاینز در این میان از چندین طرح آماتور و غیر حرفه ای طرفداران برندش به عنوان پیشنهادات اصلی به مشتریان استفاده کرده است. بسیاری از برندها به طور مداوم محتوایی از سوی طرفداران شان دریافت می کند. این امر در مورد برند هاینز نیز صحت دارد. نکته مهم در این میان تجربه خوشایند مشتریان از تعامل و تولید محتوا پیرامون این برند است. بنابراین کمپین بازاریابی جدید هاینز با محوریت مشتریانش جای تعجب ندارد.
هاینز یکی از برندهای پرطرفدار در سطح جهان محسوب می شود. نکته جالب اینکه عمده شهرت این برند برای تولید سُس های کچاپ است. تیم بازاریابی این برند در اینستاگرام و توییتر حضور بسیار فعالی دارد. نکته جالب اینکه بازاریاب های هاینز به طور مداوم به نظرات و پرسش های مختلف کاربران پاسخ می دهند. شاید همین امر موجب محبوبیت جهانی هاینز شده است.
کمپین تازه هاینز با دعوت از هنرمندان آماتور و مشتریان برند برای طراحی بسته بندی و همچنین برچست متفاوت برای سُس های این برند صورت گرفت. برند هاینز در مدت زمانی کوتاه چند هزار محتوای جذاب دریافت کرد. شاید بسیاری از برندها این امر را نقطه پایان کمپین های بازاریابی تلقی کنند، اما شرایط برای هاینز به طور غیرمنتظره ای متفاوت است. هاینز پس از دریافت طرح های پیشنهادی کاربران اقدام به نصب برخی از آنها به عنوان بیلبورد در شهرهای مختلف کانادا کرد. بدون تردید مشتریان با مشاهده طرح های شان به عنوان بیلبورد تمایل بیشتری برای تعامل با برند هاینز پیدا می کنند. این امر در مورد ترغیب سایر کاربران شبکه های اجتماعی برای تعامل با هاینز نیز صحت دارد. با این حساب برند هاینز با یک برنامه ریزی دقیق موفق به تاثیرگذاری بر روی دامنه وسیعی از مشتریان در بازار کانادا شده است.
طرح های برگزیده در کمپین هاینز نسخه های ویژه ای از سُس های این برند با طرح و برچسب خودشان را دریافت خواهند کرد. همچنین شاید هاینز در ادامه اقدام به عرضه گستره طرح های منتخب نیز نماید.