چیزی که کسب و کارها موقع شروع هر نوع ابتکار بازاریابی محتوا باید در نظر داشته باشند این است که صرفا تولید محتوای سرگرم کننده مدنظر نیست. مثل صنعت سرگرمی، شما سعی می کنید مخاطبان را جذب کنید، آنها را علاقه مند کرده و احساس وفاداری را در ایشان پرورش دهید. با این حال، بازاریابی محتوا یک هدف تجاری در پشت خود دارد و آن این است که مخاطبان شما در نهایت محصولات و خدمات شما را بخرند و فروش تان را افزایش دهند.
داده های CollectiveBias نشان می دهد که از هر سه نسل هزاره ای، یک نفر پس از دیدن یک پست حمایت شده، محصولی را خریداری کرده است. با این حال، چالش های انتساب، تشخیص تأثیر محتوای برند بر فروش دو ماه (یا دو سال) قبل را دشوار می کند.
وقتی از آلیسون فاف، رئیس Hearst StoryStudio، پرسیده شد که مشتریان در هنگام بستن قرارداد بیشتر به چه چیزی اهمیت می دهند، پاسخ داد: «من یک پاسخ دارم و آن نتایج و عملکرد تضمین شده است. ما یک مکالمه دوطرفه بین مشتریان و مصرف کنندگان احتمالی آنها ارائه می دهیم. شما نمی توانید آن مکالمه را با یک بنر یا یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی 30 ثانیه ای داشته باشید.»
مطلب مرتبط: چطور تولید محتوا را شروع کنیم؟
برقراری ارتباط با مخاطبان خود و ایجاد اعتماد با آنها، شروع مهمی برای سفر مصرف کننده است. آموزش مشتریان در مورد محتوای برندی که ارائه می دهد نیز به میزان احتمال سرمایه گذاری آنها کمک می کند.
هنگامی که از مایلز در مورد رویکرد Variety Content Studio برای آموزش محتوای برند پرسیده شد، گفت: «وقتی با مشتریان صحبت می کنم، به ویژه وقتی در مورد این کمپین های محتوای برندشده که پیشنهاد می کنیم صحبت می کنیم، هر کسی سطح متفاوتی از راحتی را دارد، با آنچه که محتوای برندشده می نامند و آنچه را که می فهمند. بنابراین من فکر می کنم بخشی از گفت وگوی اولیه ما همیشه در مورد آموزش است. آموزش معنای وسیعی را دربر می گیرد، از اینکه محتوای برندشده و بومی چیست تا احساس راحتی مردم هنگام استفاده از آن.»