پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه می خواهند بتمن باشند

6 سال پیش ( 1396/9/7 )
 

 شوخ طبعی یکی از ویژگی های بارز مکزیکی هاست. فیلم LEGO Batman با شوخی های احمقانه اش فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مخاطبان مکزیکی به نظر می رسید؛ کودکان و بزرگسالان.

به گزارش  ام بی ای نیوز، یکی دیگر از جنبه های شناختی مخاطبان مکزیکی این است که آنها با برندهایی احساس نزدیکی بیشتری می کنند که به آنها اجازه بدهد خودشان تجربه کنند و با برند تعامل مستقیم داشته باشند.

استراتژی

صنعت سینما اغلب می خواهد در کمپین هایش پیامش را در زمانی کوتاه به عده زیادی از مردم منتقل کند.

در مورد این فیلم، نسل هزاره ای ها به خوبی با فیلم درگیر نشده بودند. اگر فیلم به آنها اجازه می داد خود را به جای شخصیت بتمن فیلم بگذارند چه اتفاقی می افتاد؟ (ترکیب تعامل و همذات پنداری)

با توجه به این دو مسئله مهم، استراتژی آژانس Initiative ایجاد کمپینی بود که مردم بتوانند در آنSig Figs  (عکس های پروفایل شخصی سازی شده ) مرتبط با فیلم را طراحی کنند و سپس این آواتارها به انتخاب خودشان در بیلبوردهای دیجیتال به نمایش درآیند. به این ترتیب فیلم در نظر هزاره ای ها که مخاطبان تأثیرگذار آن بودند، جذاب تر می آمد. رسانه های مورد استفاده تلویزیون، موبایل و بیلبورد بود.

اجرا

کمپانی برادران وارنر در مکزیک از یک کمپین دیجیتالی برنامه پذیر استفاده کرد (در کمپین دیجیتالی برنامه پذیر انتخاب محل و چانه زنی بر سر قیمت و پرداخت هزینه محل بنرها به طور خودکار انجام می شود) که به آژانس امکان می داد مشتریان شوخ طبع علاقه مند به شرکت در این کمپین را شناسایی کند و آنها را بهتر بشناسد و در لحظه مناسب با آنها ارتباط برقرار کند. (از طریق رسانه های محیطی دیجیتال)

بعد از شناسایی دوستداران شوخی های بانمک و احمقانه، رفتارهای رفت و آمدی این افراد از طریق داده های موبایل انجام شد و با ثبت هر بار عبورشان از مقابل بیلبوردهای دیجیتال، مناطق پربازدید توسط این افراد شناسایی شد. کمپانی برادران وارنر با این اطلاعات وب سایتی طراحی کردند که مردم می توانستند در آن آواتار درست کنند.

بعد از طراحی آواتار، افراد می توانستند بیلبورد دیجیتال مورد نظرشان را برای نمایش آواتارشان انتخاب کنند.

در همان وب سایت یک گالری وجود داشت که مردم از تصویر آواتارشان روی بیلبورد اسکرین شات می گرفتند و آن را درشبکه های اجتماعی شان به اشتراک می گذاشتند.

به این ترتیب برند به رسانه های مورد علاقه مخاطبش دسترسی داشت و با استفاده از رسانه های سنتی و تلفیق آن با داده هایش بسیار هوشمندانه عمل کرد.

در جریان این کمپین بیش از ۲۵۰۰۰ آواتار ساخته و ۵۰۰۰ عدد از آنها در صفحه های نمایش دیجیتال منتشر شد. فروش بلیت فیلم نیز از هدف برآوردشده اولیه فراتر رفت.    

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zSVyKRMs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه