یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خانه هوشمند در سال 1402

10 ماه پیش ( 1402/7/13 )
 

قیمت هوشمندسازی ساختمان :

قیمت سیستم خانه هوشمند یکی از دغدغه های مهم خریداران آن بوده و هست، برای شروع باید بدانید هزینه و قیمت هوشمندسازی ساختمان برای هیچ دو پروژه ای با هم یکسان و برابر نیست.

چرا که تعداد سنسورها و تعداد سرخط های روشنایی دو خانه با هم برابر نیست و همچنین هرکدام از آن ها می توانند تعداد آپشن های مختلفی را به خود اختصاص بدهند و به نسبت خواسته ها، اولویت ها و بودجه‌ی کارفرما (توجه به سلیقه و نیاز مشتری)، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

مثلا یک کارفرما تاچ پنل های 10 اینچ و بزرگ را می پسندد، کارفرمای دیگر سایز 4 اینچ را جمع و جورتر میداند و آن را انتخاب میکند، یک کارفرما پرده برقی را انتخاب میکند و فرد دیگر، سیستم های گرمایشی و سرمایشی.

در صورت علاقه به همکاری و آموزش هوشمندسازی میتوانید به صورت حضوری به شوروم شرکت مراجعه کنید و برای بررسی تجهیزات فروشگاه سایت پیشران کنترل را بررسی کنید.

قیمت هوشمندسازی ساختمان

به طورکلی متوسط قیمت هوشمندسازی برای یک واحد 150 متری از رنج 13 میلیون تومان شروع می شود ( هوشمندسازی با روش سیمی ) و نمیتوان سقفی برای آن در نظر گرفت، چرا که با همین متراژ میتوان پروژه‌ی 300 میلیونی فول هوشمند هم اجرا کرد.

البته لازم به ذکر است که در سیستم خانه هوشمند وایرلس یا بی سیم امکانات کمتر و قیمت هوشمندسازی ساختمان مناسب تری ( در بازه بین سه تا نه میلیون تومان ) هم در دسترس است و در آن سیستم قادر به کنترل روشنایی ها و تجهیزات ریموت دار و سیستم صوتی خود خواهید بود که مناسب ساختمان های با سیستم سیم کشی سنتی است و هدف آن بازسازی مجدد است.

شما برای اتصال به یک سیستم هوشمند بی سیم فقط و فقط به یک پریز برق (فاز و نول) نیاز دارید.

هوشمندسازی ساختمان چیست؟ ( کلیک کنید )

برای ساختمان های جدید و در حال ساخت، سیستم های بی سیم توصیه نمی شود چرا که قابل اطمینان ترین سیستم هوشمند، سیستم های سیمی هستند و بعذ از زیرساخت امکانات، در هر زمانی میتوان آپشن های دلخواه را روی پروژه پیاده کرد.

خونه ی هوشمند امنیت و راحتی بیشتر

دو نکته‌ی طلایی برای پیمانکاران ساختمان :


 نکته اول اینکه نقشه سیم کشی برق هوشمند را در هوشمندسازی ساختمان ها، به صورت رایگان در اختیار برق کار قرار می دهیم و در این نقشه تمامی زیرساخت ها برای داشتن یک ساختمان فول آپشن با برق هوشمند تعبیه می شود .

حسن این کار این است که سازنده می تواند با حداقل امکانات ساختمان را هوشمند کند و خریدار بعدی می تواند به دلخواه آپشن هایی را که نیاز دارد را به واحد خود اضافه کند.

برای مثال صد درصد پروژه های برق ساختمان هوشمند پیشران کنترل زیرساخت سیم کشی پرده برقی را دارند، اما شاید تنها پنجاه درصد این پروژه ها از پرده برقی استفاده کرده باشند، اما هروقت یکی از آن ها بخواهند این آپشن را اضافه کنند، محدودیتی از لحاظ زیر ساخت نداریم.

نکته دوم اینکه نحوه نقشه کشی این سیستم برخلاف رقبا، با تمامی برندها سازگاری دارد و تا روز آخر قبل از نصب تجهیزات، کارفرما می تواند تصمیم بگیرد که با چه برندی ساختمان خود را مجهز به برق هوشمند کند.

امیدواریم در نوشته قیمت هوشمندسازی ساختمان، ابهامات شما عزیزان را برطرف کرده باشیم.

آموزش هوشمندسازی ساختمان

مهمترین موضوعی که متخصص هوشمندسازی باید از آن آگاهی داشته باشد، موضوع برق سنتی ساختمان است و حتی نداشتن آگاهی از پیش پا افتاده ترین نکات برق ساختمان مانند سایز و رنگ سیم ها میتواند در هوشمندسازی شما را دچار دردسر کند اما اگر میخواهید یک متخصص واقعی شوید، لازم است که علاوه بر آنکه به طور کامل بر برق ساختمان اشراف داشته باشید، درباره سیستمهای اعلام حریق، سیستم های امنیتی و دزدگیر، سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته، تابلو برق های صنعتی، آیفون های تصویری و … نیز اطلاعات کافی را داشته باشید.

شرکت پیشران کنترل مفتخر است که دوره های هوشمندسازی برق ساختمان را از پایه و برق ساختمان بصورت کاملا عملی آموزش میدهد و علاقمندان به مبحث هوشمندسازی ساختمان بدون نگرانی از مباحث پایه ای وارد این شغل و حرفه بشوند.

برای مشاهده‌ی آموزش های رایگان هوشمندسازی حتما صفحه اینستاگرام پیشران کنترل ( PishranControl ) را دنبال کنید و برای خرید تجهیزات فروشگاه سایت پیشران کنترل را بررسی کنید.

اگه سوالی ذهنت و درگیر کرده همین الان یه زنگ به من بزن من راهنماییت می کنم

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2SX4ZiRn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه