شرکت ایساکو اعلام کرد، همگام با مراحل طراحی، تولید و تجاری سازی خودروهای جدید در گروه صنعتی ایران خودرو، تمهیدات و شرایط ارائه خدمات پس از فروش آن نیز انجام می شود تا در بدو ورود به بازار از هر لحاظ آمادگی کاملی در شبکه خدمات وجود داشته باشد.
مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: اقدامات مذکور علاوه بر تامین و توزیع قطعات و لوازم یدکی، شامل آموزش کارکنان نمایندگی ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی های منتخب به ابزار مخصوص، نرم افزار دستگاه های عیب یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات است.
سیدرضا مفیدی ادامه داد: پیش از ورود خودروهای جدید همچون انواع پژو، هایما، دنا و تارا آمادگی کاملی برای پذیرایی از آن ها در شبکه خدمات وجود داشته و مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات آن به منظور بهره برداری کارشناسان نمایندگی ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.
وی گفت: شرکت ایساکو همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت و توزیع مناسب و گسترده قطعات اصلی در شبکه نمایندگی ها و فروشگاه ها و ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتریان را به صورت روزافزون افزایش دهد و آمادگی شبکه پیش از ورود خودروها نیز بخشی از این اقدام در مسیر آسودگی و رضایت مشتریان است.
او افزود: یکی از کلیدی ترین شاخص های ارزیابی ها مربوط به وضعیت رضایت مشتریان از تامین قطعات یدکی از ابتدای سال تا کنون بوده است و ۱۰ امتیاز رشد در این شاخص و دستیابی به امتیازی نزدیک به ۷۵۰، نشانگر بهبود وضعیت دسترسی دارندگان محصولات ایران خودرو به لوازم یدکی در ۹ ماه گذشته است؛ این مهم در حالی رخ داده که تامین قطعات درخواستی شبکه تعمیرگاهی در سال جاری نسبت به سال گذشته با ۲۱% بهبود همراه بوده است.
وی در خصوص میزان درخواست های ثبت شده مربوط به تامین قطعات در سامانه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو نیز گفت: طی بازه ای ده ماهه این رقم نسبت به مدت مشابه ۵۰ تا ۶۰% کاهش یافته که این مساله نیز نشانگر افزایش سطح دسترسی مشتریان به لوازم یدکی و قطعات در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است.